- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Ostatnimi czasy nastał problem rozłączania się sieci podczas uruchomienia gry steam/origin i inne takie. Kontaktowałem się z różnymi supportami i informatykiem. Były różne sugestię Windows Defender, protokół ipv6 itp. Coś może być nie tak z strony Orange?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Jest to internet mobilny, udostepniany z telefonu. Od października do teraz problemu nie było.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Do gier internet mobilny - średnio, ale przyczyn może być dużo.
Robiłeś restart urządzenia ?
Zapis z Regulaminu:
5. Informujemy, że zasoby naszych Sieci są ograniczone i zmienne. Prędkość przesyłania danych może ulegać zmianie. Zależy ona od takich czynników, jak obciążenie stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji nadawczej, warunków atmosferycznych, technologii, czy urządzeń, z których Państwo korzystacie. Nie możemy zagwarantować osiągnięcia maksymalnej prędkości przesyłania danych w ramach Usług mobilnych z uwagi na wyżej wymienione czynniki. Gospodarując zasobami naszej sieci bierzemy pod uwagę interes wszystkich naszych Abonentów, zasoby rozdzielamy w ten sposób, aby zapewnić każdemu z Państwa najlepszą jakość świadczonej Usługi w danych warunkach. To może wpłynąć na prędkość przesyłania danych dla poszczególnych Abonentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Niestety mobilny, nie zawsze w domu korzystam bo często delegacje niestety..Próbowałem, na wyjeździe na laptopie też sprawdzałem i dalej to samo miałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Internet Mobilny Podstawowy 0,00 z rabatem, a zostało nie całe 1gb bo filmy zacząłem na tym oglądać. Ale ile bym nie miał to tak miałem, gdzieś od miesiąca/połtora
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
@VayleS, a nie masz ograniczonej prędkości po wykorzystaniu ? 1GB nie zostało może jeszcze zaktualizowane.
Restart urządzenia, a jak to nie pomoże, sprawdź kartę na innym urządzeniu, aby wykluczyć problem ze sprzętem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Możliwe posprawdzam jeszcze, jak nie to po wznowieniu, ruszę temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internetu
Posprawdzane, dalej to samo. Pozostaje wina Orange w tym wypadku. Aktualnie to i filmów nie da się oglądać nawet gdy jest jeszcze kilkanaście GB to wykorzystania. A i sam telefon traci non stop połączenie(testowane na kilku).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »