Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

reklamacja brak odpowiedzi


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38611
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Czy boją? Mają procedury. Jak w każdym korpo.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

procedury które działają tylko na ich korzyść  klient mało ważny


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38611
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Prawda leży zawsze po środku.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

to czemu orange nie chce udostępnić rozmów ani nikt kompetentny nie zadzwoni. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38611
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Bo po prostu nie ma obowiązku. Takie prawo operatora.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

czyli operator może robić co chce a klient jest mało ważny ma tylko płacić i być cicho.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38611
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

Nie. Ale również operator może przesłać Ci milion złotych. Może a nie musi. Po prostu ma taki przywilej. Wynika to z wielu czynników: koszty, ochrona danych osobowych doradcy, możesz taką rozmowę wykorzystać do niezgodnych z prawem celów. Ponadto też same techniki psychologii społecznej prowadzenia rozmów na infolinii większości firm stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

no to niech sam odsłucha i przyzna się do błędu .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38611
  • 1385

reklamacja brak odpowiedzi

A skąd masz pewność że ktoś już tego nie zrobił? Poza tym błędna informacja na BOK w rozmowie niesprzedażowej nie powoduje że każda reklamacja musi być rozpatrzona pozytywnie. Na sprawę trzeba patrzeć szerzej i uwzględnić całość kontekstu.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 22
  • 0

reklamacja brak odpowiedzi

Pokaż szczegóły
jeszcze jedno operator nie ma prawa oszukiwać klienta , respektować prawo i regulaminy