Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

podejscie do klienta w orange

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

podejscie do klienta w orange

@wkurzony_klient będzie dobrze. Na Nasz Orange trwały i trwają jeszcze prace, został zmieniony układ strony. Było sporo różnych psikusów i problemów z poprawnym wyświetlaniem wątków, tak więc uwierz w słowa że nikt nie ukrywał specjalnie tego tematu. Mam nadzieję jednak że Orange potraktuje Cię profesjonalnie i że zostaniesz z Orange na kolejne lata.

Anonim

Nie dotyczy

podejscie do klienta w orange


. Mam nadzieję jednak że Orange potraktuje Cię profesjonalnie i że zostaniesz z Orange na kolejne lata.
A nadzieja jest matką głupich i tak klient nie podskoczy po wyżej pewnej części ciała, znam to z doświadczenia jak się potrafi traktować klienta. Nie chce nawet mi się pisać o tym i tak się nic nie zmieni.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 5
  • 2

podejscie do klienta w orange

Co do konsultanta to się nie dziwie bo jakby bez zgody serwisu wymienił to by został On obciążony kosztem nowego routera, a w wypadku routerów 4g to wyceniają je na około 700-800zł. Co do rękojmi to niestety serwisy mają takie prawo, że jak wyższy koszt wymiany niż naprawy to tak to się skończy. Chociaż nie ukrywam, że dużo zależy od podejścia nie tylko pracownika ale też klienta, bo z doświadczenia wiem, że jak się przychodzi z żądaniami, a nie prośbą o pomoc to się dobrze na tym nie wychodzi, a skoro na infolinii nagadali, że będzie wymiana od ręki to wątpię, że to było przyjemne spotkanie.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 1

podejscie do klienta w orange

Przyjemne nie było, ze względu na brak rzetelnej informacji, przed tym spotkaniem, mój pierwszy post (oraz nick) uwidacznia frustrację człowieka, który przez wielką firmę został potraktowany przedmiotowo (nie mam żadnych pretensji do konsultantki).

Sam prowadzę działalność gospodarczą i niestety mam podobne doświadczenia z kontaktów z dużymi firmami, albo zgadzasz się na ich warunki, zwykle chroniące ich interes albo nie ma współpracy.

Kupiłem usługę (jestem klientem orange od ok 4 lat) i wydawało mi się, że jestem traktowany poważnie (powtórzę tu hasło z głownej strony orange- dzięki Wam jesteśmy pierwsi), a tu z powodu uszkodzonego modemu dowiaduję się, że ważny byłem jak trzeba było podpisać umowę, a potem ważny jest tylko interes firmy orange.

 

pablo_ck,

bez względu ilu ludzi odpowie na mój post  22/249 ( zresztą nie tylko ten) i o której godzinie, nie ma mnie na pierwszej stronie nasz orange.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 1

podejscie do klienta w orange

Jest godzina 23.57,

poprzedni post napisałem 23.15, po mnie był tylko jeden "Problem ze spotify" o godz. 23.33 (kolejny na pierwszej stronie jest z 22.55 a trzeci 15.58) a mnie dalej tam nie ma, mało tego, po kliknięciu na więcej też mnie nie ma, dopiero na kolejnej stronie pojawia się mój wątek... Nie jestem zwolennikiem terorii spiskowych ale coś tu nie gra.

odpowiedzi forumowiczów z całego dnia też nie spowodowały, że wątek pojawił się  w czołówce.

Dajcie kilka kciuków w góre to zobaczymy czy pojawi się w popularnych postach, bo ilośc odpowiedzi oraz liczba wyświetleń tu nic nie znaczą.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2812
  • 7020
  • 183

podejscie do klienta w orange


wkurzony_klient napisał(-a):

Jest godzina 23.57,

poprzedni post napisałem 23.15, po mnie był tylko jeden "Problem ze spotify" o godz. 23.33 (kolejny na pierwszej stronie jest z 22.55 a trzeci 15.58) a mnie dalej tam nie ma, mało tego, po kliknięciu na więcej też mnie nie ma, dopiero na kolejnej stronie pojawia się mój wątek... Nie jestem zwolennikiem terorii spiskowych ale coś tu nie gra.

odpowiedzi forumowiczów z całego dnia też nie spowodowały, że wątek pojawił się  w czołówce.

Dajcie kilka kciuków w góre to zobaczymy czy pojawi się w popularnych postach, bo ilośc odpowiedzi oraz liczba wyświetleń tu nic nie znaczą.

 


Problem jest znany od dłuższego czasu. Nie wszystkie najnowsze odpowiedzi wyświetlają się na głównej, też tak mam. Po kliknięciu na więcej tematy są wyświetlane wg daty założenia, a nie najnowszych postów. Temat zgłaszany w innym wątku i informatycy podobno nad tym pracują...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 1

podejscie do klienta w orange

OK,

Jestem nowy na tym forum, więc nie miałem o tym pojęcia.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2812
  • 7020
  • 183

podejscie do klienta w orange


wkurzony_klient napisał(-a):

OK,

Jestem nowy na tym forum, więc nie miałem o tym pojęcia.

 


Tu wszyscy są prawie nowi. Na razie alternatywnym rozwiązaniem jest subskrybcja interesujących Cię wątków. Chyba, że masz czas przeglądać 37 stron tematów i sprawdzać, który z nich nie przeczytałeś.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 1

podejscie do klienta w orange

Witam,

sprawa została zakończona w dniu 29.10.2016r., testowałem router przez ten tydzień i dlatego dopiero dzisiaj opiszę jej zakończenie.

 

Otrzymałem rekompensatę za okres bez internetu w błyskawicznym tempie i na wniosek konsultanta, co jest dużym plusem na korzyść Waszej firmy, internet też działa bezproblemowo, małą drzazgą w zakończeniu sprawy jest to że router przyszedł bez klapki na gdniazdo karty sim a ponieważ nie sprawdziłem go tak dokładnie w obecności konsultanta, nie mogłem tego reklamować.

 

Szkoda, że takiego podejścia nie było od początku: nie otrzymałem propozycji sprzętu zastępczego, każdorazowo w rozmowie z konsultanten musiałem albo uznać sposób załawienia sprawy proponowany przez Orange albo zostałbym z zepsutym routerem a za usługę (której de facto nie było) musiałbym płacić: albo pan odda sprzęt do serwisu albo zostaje on u pana, albo zgodzi się pan na naprawę sprzętu albo zostanie on do pana odesłany zepsuty, itp.dla klienta który pozostał bez usługi jest to bardzo frustrujące.

 

Myślę że mój wątek jednak zadziałał choć wolałbym żeby nie powstał.

 

pozdrawiam wszystkich forumowiczów

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32312
  • 36175
  • 1366

podejscie do klienta w orange

Super, że jest pozytywny finał.