- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Pod koniec kwietnia zadzwonił konsultant z ofertą orange love extra,mając już usługi światłowodu i tel stacjonarnego zgodziliśmy się na podpisanie tej umowy z przeniesieniem numeru z playa od 19 czerwca bo wtedy kończyła się umowa w Play.Oczywiście konsultant zapewniał że przeniesienie numeru nie obchodzi nas wcale bo orange załatwia wszystko jedyną niedogodnością będzie brak łączności do 24 godz przy zmianie operatora.Dzień 20.06 a numer w playu ,czat na orange a tam że nie ma takiego zgłoszenia o przeniesieniu numeru kazaliśmy im odsłuchać rozmowę z konsultantem.Dostaliśmy zgłoszenie reklamacji do rozwiązania w 7 dniach,po 7 dniach dostaje że reklamacja będzie rozpatrzona do 21.07.Już teraz muszę zapłacić rachunek w play za miesiąc a jak nie przeniosą do 19.07 to następny.Co mam zrobić w takiej sytuacji,najchętniej byśmy wrócili do poprzedniej umowy i dali sobie spokój z orange love.Dodam tylko że konsultant wcisnął nam bez naszej wiedzy canal+premium,co już wyjaśniliśmy i nam zdjęli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Ja wszystko rozumiem tylko umowę podpisaliśmy pod warunkiem przeniesienia numeru.Właściwie to jeszcze zgodziliśmy się na umowę wcześniej bo nie będziemy płacić aktywacji a tu nas tak załatwili.Myślę ze takie sprawy powinny być załatwiane priorytetowo przecież zostaliśmy z dwoma abonamentami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Poza tym rozmowa rozmową, ale umowa jest zatwierdzana przez podpis (fizycznie) lub w formie dokumentowej. I pytanie co było w papierach. Zwykle przeniesienie do Love jest realizowane przez salony. Też trzeba pamiętać, że telemarketerzy są szkoleni w wypowiadaniu "ładnych zdań", które oczywiście nie powinny być nieprawdziwe, ale mają wykonać jakiś cel np. sprzedażowy. Niestety z poziomu forum nawet pracownicy Orange Ci nie pomogą. 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
To dlaczego konsultant wcisnął nam canal+premium i po interwecji chyba po 3 dniach uznali reklamację.Musieli odsłuchać rozmowę bo innej opcji ,a tak na marginesie wiem o czym rozmawiam i wiem na co się zgadzaliśmy.Nie rozumiem tu orange bo na dobrą sprawę chcieliśmy sami iść do play i zrezygnować a tak zostawili nas z dwoma fakturami dla nich się nic nie zmienia bo kasa się zgadza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Czy ktoś miał podobny problem? Zastanawiamy się żeby zgłosić problem do rzecznika praw konsumenta.
I mam jeszcze takie pytanie - czy jak uwzględnią reklamację to czy moglibyśmy zrezygnować z usług ze względu na nie dotrzymanie umowy(mamy dość tej firmy).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Co do ostatniego pytania, to sam określasz swoje oczekiwania wobec Orange. Jeśli takowego nie zawrzesz, to raczej nie będzie opcji na zerwanie umowy. Ew możesz zrobić drugie zgłoszenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Uważam że reklamacja będzie uznana na naszą korzyść ,ale nie oto chodzi lokując wszystkie usługi telekomunikacyjne zawierzyłem orange ,a oni nas oszukali i wyjaśnienie sprawy przeciągają i dlatego zastanawiamy się na odejściu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Nie Orange was oszukał a konsultant, wobec którego zapewne zostaną wyciągnięte konsekwencje jeśli reklamacja zostanie uznana na waszą korzyść.
Niestety, Orange to gigantyczna firma i takie rzeczy po prostu wymagają cierpliwości po stronie klienta. Nie da się tego rozpatrzeć z dnia na dzień.
Błędy zdarzają się w każdej firmie, pytanie na kogo akurat trafi. Takie mamy czasy 😞
Mimo wszystko mam nadzieję, że wszystko zakończy się pozytywnie i zostaniesz w Orange na dłużej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
oszukani przez orange
Ma Pan rację tylko denerwuje nas opieszałość orange przy podpisywaniu umowy to jest raz,dwa,trzy w orange jesteśmy już od dawna telefon,internet,światłowód ,a teraz telewizja i komórka.Powiem Panu że zawsze przy odnawianiu,przedłużaniu są jakieś problemy kiedyś cierpliwość się kończy.Dodam tylko że na czacie poprosiłem o telefon do mnie z działu reklamacji ciekawe czy zadzwonią?
- « Poprzedni
- Następny »