Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 50
  • 7
  • 0

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Witam.Chciałem przenieść swój numer z Plusa(na kartę) do Was (abonament) lecz dzisiaj dostałem wiadomość sms ''przykro nam twoj obecny operator wstrzymal proces przeniesienia,dane osobowe z wniosku nie zgadzają się z widniejącymi u obecnego operatora''...Dane są takie same,więc o co chodzi?

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Sytuacja wynika z kilku możliwych przyczyn
1) właścicielem numeru jest inna osoba
2) numer nie jest zarejestrowany
3) numer jest zarejestrowany w sposób uproszczony, a nie na tzw. pełne dane
4) od czasu rejestracji do przekazania wniosku o przeniesienie numeru przez Orange nie minął tydzień (plus trzyma numery przez tydzień:/ )

Anonim

Nie dotyczy

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Tą sprawę musisz wyjaśnić w miejscu w którym rejestrowałes numer albo na BOK Plusa. Najprawdopodobniej Twoje dane nie przeszły poprawnej weryfikacji. Orange w tej sytuacji nie może przenieść numeru do siebie. Być może i to pewna zagrywka Plusa by Cię utrzymać w sieci 😜


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 50
  • 7
  • 0

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Kurde wychodzi na to ze opcja numer 4:/

I co teraz zrobić mam tymczasowy numer od Orange ktory nie jest aktywny nie ma zasiegu.nie moge korzystać

Anonim

Nie dotyczy

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Podpisałeś już umowę z Orange???


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 50
  • 7
  • 0

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Tak podpisana,dostałem kartę sim z numerem tymczasowym.Chyba ze umowa dopiero wejdzie od 1.12.2016...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Numer tymczasowy aktywowany jest do 7 dni o ile wyraziłeś zgodę na wcześniejsze uruchomienie usług (przy kanałach zdalnych). W salonie do 7 dni.
A próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon z nrem tymczasowym?

Teraz musisz odczekać tydzień (ew. na infolinii Plusa sprawdzić rejestrację na pełne dane).
Gdy będziesz miał pewność rejestracji, zadzwoń na infolinię 510100100 i poproś o ponownie procesu przeniesienia.
Ew. jak podałeś maila do kontaktu, odpowiedz na maila.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 50
  • 7
  • 0

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Ponowne włącznie nic nie dało.Ale chyba powinni aktywować ten tymczasowy numer bo minął właśnie tydzień od podpisania umowy.Echhh i znowu trzeba będzie do salonu iść i tracić czas.Tyle problemu o przeniesienie numeru ze zwykłej karty pre-paid


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

A to minął już równo tydzień?

to była umowa z telefonem czy bez?


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 50
  • 7
  • 0

operator wstrzymał proces przeniesienia numeru

Dzisiaj dokładnie minął tydzień,oferta bez telefonu