- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Witam.Chciałem przenieść swój numer z Plusa(na kartę) do Was (abonament) lecz dzisiaj dostałem wiadomość sms ''przykro nam twoj obecny operator wstrzymal proces przeniesienia,dane osobowe z wniosku nie zgadzają się z widniejącymi u obecnego operatora''...Dane są takie same,więc o co chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Sytuacja wynika z kilku możliwych przyczyn
1) właścicielem numeru jest inna osoba
2) numer nie jest zarejestrowany
3) numer jest zarejestrowany w sposób uproszczony, a nie na tzw. pełne dane
4) od czasu rejestracji do przekazania wniosku o przeniesienie numeru przez Orange nie minął tydzień (plus trzyma numery przez tydzień:/ )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Tą sprawę musisz wyjaśnić w miejscu w którym rejestrowałes numer albo na BOK Plusa. Najprawdopodobniej Twoje dane nie przeszły poprawnej weryfikacji. Orange w tej sytuacji nie może przenieść numeru do siebie. Być może i to pewna zagrywka Plusa by Cię utrzymać w sieci 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Kurde wychodzi na to ze opcja numer 4:/
I co teraz zrobić mam tymczasowy numer od Orange ktory nie jest aktywny nie ma zasiegu.nie moge korzystać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Podpisałeś już umowę z Orange???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Tak podpisana,dostałem kartę sim z numerem tymczasowym.Chyba ze umowa dopiero wejdzie od 1.12.2016...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
A próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon z nrem tymczasowym?
Teraz musisz odczekać tydzień (ew. na infolinii Plusa sprawdzić rejestrację na pełne dane).
Gdy będziesz miał pewność rejestracji, zadzwoń na infolinię 510100100 i poproś o ponownie procesu przeniesienia.
Ew. jak podałeś maila do kontaktu, odpowiedz na maila.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Ponowne włącznie nic nie dało.Ale chyba powinni aktywować ten tymczasowy numer bo minął właśnie tydzień od podpisania umowy.Echhh i znowu trzeba będzie do salonu iść i tracić czas.Tyle problemu o przeniesienie numeru ze zwykłej karty pre-paid
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
A to minął już równo tydzień?
to była umowa z telefonem czy bez?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
operator wstrzymał proces przeniesienia numeru
Dzisiaj dokładnie minął tydzień,oferta bez telefonu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »