- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam ponownie.
Jak długo trwa proces księgowania /odnotowania wpłaty na moim koncie Orange?
Faktura zapłacona przez mnie w poniedziałek wciąż widnieje jako - do zapłaty.
Każdy wie ,że przelew online( i nie tylko) zlecony nawet wieczorem, powinien i "dociera" do celu w kolejny dzień roboczy najpóźniej po południu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata e- faktury
Tak, zgadza się, ale w systemie Mój Orange zmiana statusu faktury trwa czasem kilka dni. Najczęściej z moich obserwacji wynika, że czas oczekiwania to około 2-3 dni. Myślę, że narazie bez obaw. Jeśli dokonałaś opłaty na prawidłowy numer konta bankowego to powinno być wszystko w porządku. Poza tym jeśli status nie zmieniłby się to masz potwierdzenie dokonania przelewu z konta bankowego i możesz na BOK zgłaszać problem. Pozdrawiam 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata e- faktury
No,żadna łaska.
Nie uśmiecha mi się ani płacić tydzień przed terminem ani co miesiąc udowadniać, ze wpłaty dokonałam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata e- faktury
A co zrobić jeśli uparcie daje mi się datę do rozliczenia do 9 dnia w ostatnich chyba 4 miesiącach?
Wiadomo że wypłaty w Polsce idą 10 danego miesiąca- wcześniej miałem termin bodajże do 12. Mam biegać do salonu, wisieć na tel. i z konsultantem uzgodnić stały termin np. 15 dnia miesiąca albo samemu na swoim koncie ustalić(raczej takiej możliwości nie widziałem).?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
opłata e- faktury
@ski, w zeszłym roku Orange zaczął zmniejszać liczbę cykli rozliczeniowych i mogą one ulec zmianie. Z tego co się orientuję nie ma możliwości zmiany okresu rozliczeniowego oraz powrotu do starego okresu rozliczeniowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś