Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

opłata e- faktury

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 4
  • 0

opłata e- faktury

Witam ponownie.

Jak długo trwa proces księgowania /odnotowania wpłaty na moim koncie  Orange?

Faktura zapłacona przez mnie w poniedziałek wciąż widnieje jako - do zapłaty.

Każdy wie ,że przelew online( i nie tylko) zlecony nawet wieczorem, powinien i "dociera" do celu w kolejny dzień roboczy najpóźniej  po południu.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26548
  • 17001
  • 1188

opłata e- faktury

Terminem dokonania płatności jest dzień zaksięgowania środków na koncie Orange nie data rozliczenia ich na mój Orange. Więc nie ma co się przejmować.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 276
  • 699
  • 14

opłata e- faktury

Tak, zgadza się, ale w systemie Mój Orange zmiana statusu faktury trwa czasem kilka dni. Najczęściej z moich obserwacji wynika, że czas oczekiwania to około 2-3 dni. Myślę, że narazie bez obaw. Jeśli dokonałaś opłaty na prawidłowy numer konta bankowego to powinno być wszystko w porządku. Poza tym jeśli status nie zmieniłby się to masz potwierdzenie dokonania przelewu z konta bankowego i możesz na BOK zgłaszać problem. Pozdrawiam 😉 

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 4
  • 0

opłata e- faktury

No,żadna łaska.

Nie uśmiecha mi się ani płacić tydzień przed terminem ani co miesiąc udowadniać, ze wpłaty dokonałam.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26548
  • 17001
  • 1188

opłata e- faktury

Terminem dokonania płatności jest dzień zaksięgowania środków na koncie Orange nie data rozliczenia ich na mój Orange. Więc nie ma co się przejmować.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

opłata e- faktury

A co zrobić jeśli uparcie daje mi się datę do rozliczenia do 9 dnia w ostatnich chyba 4 miesiącach?

Wiadomo że wypłaty w Polsce idą 10 danego miesiąca- wcześniej miałem termin bodajże do 12. Mam biegać do salonu, wisieć na tel. i z konsultantem uzgodnić stały termin np. 15  dnia miesiąca albo samemu na swoim koncie ustalić(raczej takiej możliwości nie widziałem).?

 

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 525
  • 2198
  • 30

opłata e- faktury

@ski, w zeszłym roku Orange zaczął zmniejszać liczbę cykli rozliczeniowych i mogą one ulec zmianie. Z tego co się orientuję nie ma możliwości zmiany okresu rozliczeniowego oraz powrotu do starego okresu rozliczeniowego. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5601
  • 9964
  • 149

opłata e- faktury

@ski dokładnie jest tak jak @Mariusz napisał. Nie mam w tej chwili zmiany okresu rozliczeniowego. Orange po zmianach przesunął Cię do najbliższego okresu rozliczeniowego jaki ma obecnie założony. Dzwoniąc do BOK lub pisząc na czacie nic nie zmienisz w tej chwili.