- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam następujący problem. Na numerze stacjonarnym (w pakiecie z internetem i tv) mam ustawione bezwarunkowe przekierowanie połączenia na inny numer (również stacjonarny). Dość często słyszę, że nie można się do mnie dodzwonić- komunikat "połączenie nie może być zrealizowane". Sprawdziłem to i okazuje się, że z telefonu w sieci Orange (udało mi się wykonać połączenie z 3 różnych nr) faktycznie połączenie jest nieudane. Natomiast korzystając z telefonów w innych sieciach (także stacjonarny Orange) problem nie występuje.
Co może być przyczyną tego problemu?
Z góry dziękuję za sugestie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kotlecik Zrobiłem testy na moim VoIP oraz na VoIP znajomego. Oba przekierowania działają z różnych numerów (inni operatorzy i Orange POTS, VoIP i komórka). Prawdopodobnie masz problem z przekierowaniem połączeń dla numeru przenoszonego od innego operatora. Myślę, że zgłoszony problem powinien zostać naprawiony jak zasugerujesz tą wersję wydarzeń 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nr stacjonarny z ustawionym przekierowaniem- brak połączeń przychodzących
@kotlecik to jest VoIP czy telefon analogowy? Jak przekierowałeś? Opisz kod
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nr stacjonarny z ustawionym przekierowaniem- brak połączeń przychodzących
VoIP.
Kod: *21*numer telefonu zaczynający się od kierunkowego miasta#
Tak jak pisałem poprzednio, wydaje się, że połączenie z przekierowaniem nie działa tylko dla użytkowników orange, pozostałe sieci bez problemu.
Wyłączałem i włączałem przekierowanie kilkukrotnie. Reset routera itd. nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nr stacjonarny z ustawionym przekierowaniem- brak połączeń przychodzących
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nr stacjonarny z ustawionym przekierowaniem- brak połączeń przychodzących
@Arti_Kn_Pl włączając przekierowanie próbowałem w ten sposób, dla nr stacjonarnego nie przechodził kod z dodatkowym kierunkowym ani w formie 0048 ani +48, tylko *21*12xxxxxxx#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kotlecik Zrobiłem testy na moim VoIP oraz na VoIP znajomego. Oba przekierowania działają z różnych numerów (inni operatorzy i Orange POTS, VoIP i komórka). Prawdopodobnie masz problem z przekierowaniem połączeń dla numeru przenoszonego od innego operatora. Myślę, że zgłoszony problem powinien zostać naprawiony jak zasugerujesz tą wersję wydarzeń 🙂