Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

migracja "wewnątrz" firmy na O.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Witam.

Od dłuższego czasu staram się uzyskać migrację numeru ze starcjonarnego do strefy.

Po blisko roku "współpracy" w tym temacie otrzymałem odpowiedź że "na dokumencie migracji brak jest wpisanego numeru z puli O..."

Czy ktoś z Was potrafi określić co to za numer? I dlaczego ja mam go znać?

 

Pozdrawiam

10 ODPOW. 10

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

migracja "wewnątrz" firmy na O.

To chodzi i numer który chcesz mieć zmigrowany z POTS na strefę.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Witam

Numer stacjonarny w O. chcę przenieść do strefy biurowej LTE w O.

Doczytałem co to jest POTS. Tak to jest numer analogowy.

Od razu dopiszę że nie występują tutaj problemy techniczne.

 

Pozdrawiam 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Stefa biurowa służy tylko do internetu. Na pewno o tą usługę chodzi? czy chodziło Ci o extra strefę firmową?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Może przedstawię moją interpretację usługi:

telefon komórkowy o ograniczonym zasięgu, na który przeniesiono numer stacjonarny.

Kiedy w ubiegłym roku zajmowałem się doborem optymalnego zestawu usług, osoba po drugiej stronie biurka nazwała to "strefa stacjonarna". W cenniku który wymusiłem w PUK-u widzę nazwę "ekstra strefa biurowa". ale w umowie którą miałem podpisać jest mowa o "Nowy Orange Biz bez terminala".

Różne nazewnictwo prawdopodobnie wynika to stąd że jest to usługa łączona.

Składa się z usługi telefonu komórkowego o jakimś numerze oraz nakładki w postaci właściwego numeru. (moja interpretacja usługi)

 

Pozdrawiam 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

migracja "wewnątrz" firmy na O.

W papierach powinieneś mieć dokument w nagłówku mówiący coś o migracji wewnątrzsieciowej. Na nim wg opisu brakuje właściwego numeru. Ew. może to też oznaczać, że ktoś Ci go wcale nie dał do podpisania (niestety niektóre komunikaty bywają mylące)

Niestety tutaj na Nasz Orange Ci nie pomożemy. Złóż formalną reklamację, a jeśli to nie pomogło - sugerowałbym napisać do Rzecznika Klientów Orange http://rzecznik.klientow.orange.pl/

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Problem polega na tym że:

- osoba z PUK-u taką umowę przygotowała;

- ja miałem wątpliwości i starałem się je wyjaśnić;

- w tym czasie umowa starciła ważność (10 dni);

- nowej umowy już nie otrzymałem gdyż osoba już tam nie pracuje;

 

Jest to "prawdziwy sukces" gdyż wcześniejsze próby przygotowania umowy kończyły się dużo wcześniej.  Oni tak szybko odchodzą.

 

Dziękuję za próbę pomocy, będę próbował dalej.

 

p.s. słowa które zacytowałem na początku, dotyczące brakującego numeru z puli O. pochodzą z korespondecji z firmą.

 

Pozdrawiam

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Okej. Ale są inne salony, przez infolinię może spróbuj? ew. dział reklamacji ma inne opcje też.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

migracja "wewnątrz" firmy na O.

A w innych salonach to są inne zwyczaje?

Ja z tymi osobami byłem już po imieniu.

Ostatnia osoba z którą współpracowałem, pracowała tam około pół roku.

 

W ubiegłym tygodniu próbowałem telefoniczne.

Możliwe że dźwoniłem na numery płatne (510 ..., 801...)

cytat: "to ja pana przełączę do właściwego działu", dalej "ja pana przełączę...". Przy piątej osobie dałem sobie spokój.

 

Pozdrawiam

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

migracja "wewnątrz" firmy na O.

Ale wiesz, umowę podpisujesz z firmą, a nie z konkretną osobą. Taka migracja jest procesem trudnym, ale każdy sprzedawca ma infolinię wsparcia. Okresowo też była wyłączona sprzedaż przez kanały zdalne (infolinia/www), nie wiem jak jest teraz, ale na pewno w salonie firmowym powinieneś uzyskać pomoc. Przez tryb reklamacyjny (nie wykonano zlecenia więc jest podstawa do reklamacji) sprawa też może być rozwiązana.