- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
Witam.
Od dłuższego czasu staram się uzyskać migrację numeru ze starcjonarnego do strefy.
Po blisko roku "współpracy" w tym temacie otrzymałem odpowiedź że "na dokumencie migracji brak jest wpisanego numeru z puli O..."
Czy ktoś z Was potrafi określić co to za numer? I dlaczego ja mam go znać?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
Witam
Numer stacjonarny w O. chcę przenieść do strefy biurowej LTE w O.
Doczytałem co to jest POTS. Tak to jest numer analogowy.
Od razu dopiszę że nie występują tutaj problemy techniczne.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
Może przedstawię moją interpretację usługi:
telefon komórkowy o ograniczonym zasięgu, na który przeniesiono numer stacjonarny.
Kiedy w ubiegłym roku zajmowałem się doborem optymalnego zestawu usług, osoba po drugiej stronie biurka nazwała to "strefa stacjonarna". W cenniku który wymusiłem w PUK-u widzę nazwę "ekstra strefa biurowa". ale w umowie którą miałem podpisać jest mowa o "Nowy Orange Biz bez terminala".
Różne nazewnictwo prawdopodobnie wynika to stąd że jest to usługa łączona.
Składa się z usługi telefonu komórkowego o jakimś numerze oraz nakładki w postaci właściwego numeru. (moja interpretacja usługi)
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
Niestety tutaj na Nasz Orange Ci nie pomożemy. Złóż formalną reklamację, a jeśli to nie pomogło - sugerowałbym napisać do Rzecznika Klientów Orange http://rzecznik.klientow.orange.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
Problem polega na tym że:
- osoba z PUK-u taką umowę przygotowała;
- ja miałem wątpliwości i starałem się je wyjaśnić;
- w tym czasie umowa starciła ważność (10 dni);
- nowej umowy już nie otrzymałem gdyż osoba już tam nie pracuje;
Jest to "prawdziwy sukces" gdyż wcześniejsze próby przygotowania umowy kończyły się dużo wcześniej. Oni tak szybko odchodzą.
Dziękuję za próbę pomocy, będę próbował dalej.
p.s. słowa które zacytowałem na początku, dotyczące brakującego numeru z puli O. pochodzą z korespondecji z firmą.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
A w innych salonach to są inne zwyczaje?
Ja z tymi osobami byłem już po imieniu.
Ostatnia osoba z którą współpracowałem, pracowała tam około pół roku.
W ubiegłym tygodniu próbowałem telefoniczne.
Możliwe że dźwoniłem na numery płatne (510 ..., 801...)
cytat: "to ja pana przełączę do właściwego działu", dalej "ja pana przełączę...". Przy piątej osobie dałem sobie spokój.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
migracja "wewnątrz" firmy na O.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »