Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

jakość obsługi klienta od 16 lat


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

różnica jest na 80 PLN w comiesiecznych opłatach, które musze co miesiac w trybie reklamacji stornowac, bo oczywiście uznaja.

Anonim

Nie dotyczy

jakość obsługi klienta od 16 lat

Według tych warunków jest Orange Love za 109,99 zł, do tego 10 zł za Multiroom oraz 25 zł za dodatkowy numer. To co się więcej u Ciebie nalicza?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  skoro reklamacje nic nie dają, to niech wyłączą usługi i spróbuj negocjować nową umowę, z tym że...no właśnie możesz zostać z niczym przez pewien czas, możesz nie wynegocjować nic lepszego, możesz już nie być zwolniony z opłaty za domek, będziesz praktycznie nowym klientem, itd.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5472
  • 184

jakość obsługi klienta od 16 lat

Brać w trybie reklamacyjnym. Jeśli odłączą to będziesz traktowany jak nowy klient na warunkach dostępnych w tej chwili.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?

Dzyzys -  jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!

przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2023
  • 5472
  • 184

jakość obsługi klienta od 16 lat


@marcinszunapisał(-a)

Drodzy jak kupujecie auto i ustalacie konfiguracje, a potem dostajecie cos innego to podpisujecie umowe?

Dzyzys -  jako klienci mamy przeciez jakies prawa, jak orange moze tak stawiac sprawe?!

przeciez to gorzej niz za komuny w urzedzie!


Tylko w tym przypadku samochód został przyjęty pomimo sprawdzenia zgodności z umową. Nie mam umowy - nie odbieram auta. Czytaj: nie zgadzam się na instalację usługi bez wglądu do umowy.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

jakość obsługi klienta od 16 lat

Ale czego dotyczą te (już trzy?) reklamacje? Niezgodności umowy z uzgodnieniem, czy korekt nadpłat?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 15
  • 0

jakość obsługi klienta od 16 lat

tylko, że ja nie wiedziałem ze to monter ma miec umowę - czekałem na kuriera jak dotychczas. miałem za to na pismie w mailu warunki uzgodnione.

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5496
  • 22116
  • 181

jakość obsługi klienta od 16 lat


@marcinszunapisał(-a)...
Co proponujecie? dział reklamacji powiedział, że albo podpisze starą umowę albo wyłączą mi usługi....

No cóż, tego nie zmienimy. Nie możemy Ci też nic zaproponować, co najwyżej doradzić.

To jest przecież forum samopomocowe.

Zamiast załączać dokumenty zawierające swoje prywatne dane mogłoby rozjaśnić nieco sprawę, gdybyś napisał na czym polega różnica między ofertą a fakturami (?), na razie to co piszesz jakoś mi się nie klei. Płacisz za usługi na które nie masz umowy? Ta niepodpisane umowa byłaby zgodna z tymi fakturami? Czym się konkretnie różni ta niepodpisana umowa od tej wynegocjowanej? I co miesiąc uznają Ci reklamacje? Na jakiej podstawie? Czy coś pokręciłem z tymi reklamacjami?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

jakość obsługi klienta od 16 lat

@marcinszu  nie załączaj dokumentów z danymi bo moderacja je ukrywa, podaj nazwy pakietów i ceny które wynegocjowałeś i które faktycznie masz płacić/płacisz.

PS.

Nie jesteśmy pracownikami operatora i Orange nam nie płaci, jesteśmy takimi samymi użytkownikami usług i klientami Orange jak Ty. Pracownikami operatora jest tutaj moderacja (ale oni tylko czuwają nad forum i nie odpisują na posty, no chyba że w formie repremendy 😁😉).