- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
w czwartek w tamtym tygodniu minało 30 dni od podpisania umowy z orange, jako stały klient miałem otrzymac gadzet, ale nic nie dotarło zgłaszałem na infolini, przyjeli i dalej nic. co moge jeszcze zrobic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
Sprawdź na mój Orange zgłoszenia, które masz otwarte.
Ew. załóż nowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
@robep22 zgłoś ponownie reklamację. Myślę że to jedyne rozsądne rozwiązanie. Ale z tymi gadżetami to czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość - ich wysyłka sporo trwa 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
@Piotrekk85 dobrze już dobrze 😜 @robep22 poczekaj jeszcze kilka dni cierpliwie 😜 Pozdrawiamy razem z @Piotrekk85. Daj znać za kilka dni czy dotarł do Ciebie wybrany gadźet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
Czasami wybranego gadżetu "chwilowo brak w magazynie" ... szkoda tylko, że ze strony Orange nikt nie poczuje się zobowiązany do poinformowania o przejściowych problemach i spytania "strony umowy" czy chce poczekać czy też może zgodzi się na coś innego. Bo jeśli chodzi o ofertę, namówienie klienta na nowe rozwiązanie to dział odpowiedzialny za tę część działalności firmy potrafi wielokrotnie nas "znaleźć".
PS. Moderatorzy!
a może wątek do innego działu 😉 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
Panowie nie dostałem gadżetu, wręcz przeciwnie po złożeniu reklamacji otrzymałem listowną wiadmość ktorą załaczam. Nie wiem co dalej robic, jak mam im udowodnić że miałem wybrany gadżet przy skladaniu zamównienia?
Stara umowa konćzyła mi sie za rok, przedłużylem tylko ze wzgledu na ten gadzet
► http://W INTERNECIE NIE PUBLIKUJEMY DANYCH INNYCH OSÓB I NRÓW SWOICH USŁUG.jpg - link został zmodyfikowany, ponieważ prowadził do dokumentu, na którym widnieją dane pracownika odpowiadającego na reklamację oraz kilka numerów związanych ze świadczoną przez Orange usługą - Moderator Wiktor ◄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
Pewnie nie masz, zrzutu ekranu z tego zamówienia wiec im nie udowodnisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
gdzie jest gadzet
@robep22 złóż pismo w którym wszystko dokładnie opiszesz i zanieś je do firmowego salonu Orange. Poproś o pisemną odpowiedź. Jeśli zamawiałaś ów usługę poprzez rozmowę z konsultantem i on obiecał CI gadżet to pamiętaj że wszystkie rozmowy są nagrywane, więc.......jeśli zamówienie składałaś przez Internet może być problem, ale nie poddawaj się łatwo 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »