Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak zmiany oferty

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak zmiany oferty

Witam, przedłużyłem umowę i zmieniłem plan taryfowy z Smart Plan Halo na Smart Plan LTE. Umowa miała wejść dzisiaj w życie zgodnie z iinformacją na aneksie lecz zamiast tego mam nadal Smart Plan Halo z tym że z niższymi kosztami.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

brak zmiany oferty

Więc zmiana najprawdopodobniej będzie jutro.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

brak zmiany oferty

Zmiana planu zawsze wchodzi w życie zawsze z początkiem nowego cyklu rozliczeniowego. 13 dzień miesiąca nie jest początkiem cyklu, może od 14 dnia miała wejść zmiana?

A możesz przytoczyć jak to brzmi na aneksie?

Jak chcesz sprawdzić datę zmiany, skontaktuj się z BOK, najszybciej przez czat http://pomoc.orange.pl

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak zmiany oferty

na stronie mój Orange jak i również aplikacji okres rozliczeniowy jest od 14.05 do dziś

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

brak zmiany oferty

Więc zmiana najprawdopodobniej będzie jutro.