13-06-2017
08:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-06-2017
08:50
Witam, przedłużyłem umowę i zmieniłem plan taryfowy z Smart Plan Halo na Smart Plan LTE. Umowa miała wejść dzisiaj w życie zgodnie z iinformacją na aneksie lecz zamiast tego mam nadal Smart Plan Halo z tym że z niższymi kosztami.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-06-2017
09:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-06-2017
09:44
Więc zmiana najprawdopodobniej będzie jutro.
3 ODPOW. 3
13-06-2017
09:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-06-2017
09:08
brak zmiany oferty
Zmiana planu zawsze wchodzi w życie zawsze z początkiem nowego cyklu rozliczeniowego. 13 dzień miesiąca nie jest początkiem cyklu, może od 14 dnia miała wejść zmiana?
A możesz przytoczyć jak to brzmi na aneksie?
Jak chcesz sprawdzić datę zmiany, skontaktuj się z BOK, najszybciej przez czat http://pomoc.orange.pl
A możesz przytoczyć jak to brzmi na aneksie?
Jak chcesz sprawdzić datę zmiany, skontaktuj się z BOK, najszybciej przez czat http://pomoc.orange.pl
13-06-2017
09:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-06-2017
09:38
brak zmiany oferty
na stronie mój Orange jak i również aplikacji okres rozliczeniowy jest od 14.05 do dziś
13-06-2017
09:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-06-2017
09:44
Więc zmiana najprawdopodobniej będzie jutro.