Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

aplikacja


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

aplikacja

Sciagnolem aplikacje mój orange zalozylem konto na jeden numer telefonu potem dodajemy drugie konto z drugim moim nr telefonu ale nie mogę korzystać gdyż jak wejde w jedno konto to dziala przechodząc na drugie konto wyskakuje mi ciągle potrzebna aktualizacja wpisuje kod abonenckiej dla tego nr telefonu i pisze biednych kod. Może nie można korzystać z dwóch numerów na jednej aplikacji może mi ktoś wyjaśnić działanie. Dziekuje

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19948
  • 57655
  • 784

aplikacja

Korzystam z wersji aplikacji 4.14 i ma obecnie dodane kilka numerów.

Za każdym razem klikam dodaj kolejny numer i wpisuję nr tel, hasło.

Czy masz zarejestrowane obydwa numery w Mój Orange?

Jeżeli nie, to najpierw trzeba zarejestrować.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6578
  • 16540
  • 89

aplikacja

pewno nie ma połączonych kont i dlatego jak z jednego numeru się przełącza na drugi  prosi o podanie kodu Abonenta musi połączyć konta , jeśli połączył konta to pierwszy raz musi podać kod abonenta by zaktualizować swoje konto Kod abonencki potwierdza że jest właścicielem tych numerów   🙂


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

aplikacja

Ale ja podaje kod abonenta i wyskakuje mi ciągle bledny kod. Jaki kod abonenta mam wpisywać pierwszego nr czy drugiego?  I czy kod Abonenta to ostatnie 6 cyfr kodu Puk


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6578
  • 16540
  • 89

aplikacja

co do kodu Abonenta to zależy czy ustalałeś  kod Abonenta przy podpisywaniu umowy bo jeśli nie to ostanie 6 cyfr kodu Puk jest nim  a jeśli masz problem z kodem jutro na czacie Orange z konsultantem się skontaktuj lub z infolinią Orange . 🙂


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19948
  • 57655
  • 784

aplikacja

@Citi2017 

@Gaga1966 

No własnie, przypomniałem sobie mój OL z kodem abonenckim.

Ja go podawałem w momencie podpisywania umowy. U mnie to były 4 cyfty, chyba może być 6.

Po zadzwonieniu na infolinię, konsultant również powinien podać ten kod abonencki. On jest ustalany indywidualnie i można go zmienić na Infolinii.

Ja miałem: plan mobilny + numer OL + internet domowy OL. Usługi były połączone. Jak logowałem się numerem z planu mobilnego, to wskakiwały mi pozostałe dwa, ale jak wybrałem któryś z OL, to musiałem w tedy w aplikacji wpisać ten kod abonencki. Nigdy nie udało mi się go usunąć ani zmienić z poziomu aplikacji.

Teraz już nie sprawdzę, ale bym dzwonił na infolinię. On również służy do autoryzacji jak MAX weryfikuje.