- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
Sciagnolem aplikacje mój orange zalozylem konto na jeden numer telefonu potem dodajemy drugie konto z drugim moim nr telefonu ale nie mogę korzystać gdyż jak wejde w jedno konto to dziala przechodząc na drugie konto wyskakuje mi ciągle potrzebna aktualizacja wpisuje kod abonenckiej dla tego nr telefonu i pisze biednych kod. Może nie można korzystać z dwóch numerów na jednej aplikacji może mi ktoś wyjaśnić działanie. Dziekuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
Korzystam z wersji aplikacji 4.14 i ma obecnie dodane kilka numerów.
Za każdym razem klikam dodaj kolejny numer i wpisuję nr tel, hasło.
Czy masz zarejestrowane obydwa numery w Mój Orange?
Jeżeli nie, to najpierw trzeba zarejestrować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
pewno nie ma połączonych kont i dlatego jak z jednego numeru się przełącza na drugi prosi o podanie kodu Abonenta musi połączyć konta , jeśli połączył konta to pierwszy raz musi podać kod abonenta by zaktualizować swoje konto Kod abonencki potwierdza że jest właścicielem tych numerów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
Ale ja podaje kod abonenta i wyskakuje mi ciągle bledny kod. Jaki kod abonenta mam wpisywać pierwszego nr czy drugiego? I czy kod Abonenta to ostatnie 6 cyfr kodu Puk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
co do kodu Abonenta to zależy czy ustalałeś kod Abonenta przy podpisywaniu umowy bo jeśli nie to ostanie 6 cyfr kodu Puk jest nim a jeśli masz problem z kodem jutro na czacie Orange z konsultantem się skontaktuj lub z infolinią Orange . 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
aplikacja
No własnie, przypomniałem sobie mój OL z kodem abonenckim.
Ja go podawałem w momencie podpisywania umowy. U mnie to były 4 cyfty, chyba może być 6.
Po zadzwonieniu na infolinię, konsultant również powinien podać ten kod abonencki. On jest ustalany indywidualnie i można go zmienić na Infolinii.
Ja miałem: plan mobilny + numer OL + internet domowy OL. Usługi były połączone. Jak logowałem się numerem z planu mobilnego, to wskakiwały mi pozostałe dwa, ale jak wybrałem któryś z OL, to musiałem w tedy w aplikacji wpisać ten kod abonencki. Nigdy nie udało mi się go usunąć ani zmienić z poziomu aplikacji.
Teraz już nie sprawdzę, ale bym dzwonił na infolinię. On również służy do autoryzacji jak MAX weryfikuje.