- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony do tej kategorii bo dotyczy umowy i opłat - moderator Mikołaj
Miałam Internet na kartę abonament /android/ W mc wrześniu zadzwonił do mnie Pan proponując przejście na światłowód Orange. Wychwalań nie było końca a do tego rachunki nic się nie zmienią. Przestałam na ta propozycję przecież zmiana ta w Orange więc uważam, że nic mi nie grozi. Po miesiącu czasu okazało się że ja mam płacić za dwa internetowy mobilny i stacjonarny. Pan ten nie powiedział,że Internet mobilny muszę umowę wypowiedzieć . Jakoś Pan ten zapomniał mi o tym powiedzieć. Napisałam reklamację opisując wszystko zażądała odsłuchania nagranie rozmowy .
.Co jeszcze mogę zrobić nie stać mnie na takie rachunki i po co mi dwa internety
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Joanna60poczekaj proszę cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji. Większość spraw jest rozpatrywana do 7 dni, jednak ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30.
Jednocześnie dobrze by było, gdybyś napisała wypowiedzenie z tego internetu mobilnego zawierając w nim również informacje o wypowiedzeniu z powodu przejścia na Światłowód.
Pamiętaj, że musi ono zawierać numer, którego sprawa dotyczy, dane właściciela numeru, oraz jego własnoręczny podpis.
Pismo można sporządzić/przesłać w salonie Orange lub na poniższy adres korespondencyjny:
Orange Polska S.A.,
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Jeśli zdecydujesz się na wizytę w Salonie, to alternatywą może być podpisanie porozumienia przejścia z internetu mobilnego na Światłowód. Pracownik w salonie będzie wiedział, o jaki dokument chodzi.
Nawet jeżeli Twoja reklamacja zostanie uznana (a w przypadku, gdy odsłuchanie rozmowy potwierdzi Twoje słowa, tak będzie) to przesłanie powyższego dokumentu będzie niezbędne do odłączenia numeru.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za pozytywnie załatwienie sprawy.
Jeśli pomogłem byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś oznaczyła mój post, jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Joanna60poczekaj proszę cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji. Większość spraw jest rozpatrywana do 7 dni, jednak ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30.
Jednocześnie dobrze by było, gdybyś napisała wypowiedzenie z tego internetu mobilnego zawierając w nim również informacje o wypowiedzeniu z powodu przejścia na Światłowód.
Pamiętaj, że musi ono zawierać numer, którego sprawa dotyczy, dane właściciela numeru, oraz jego własnoręczny podpis.
Pismo można sporządzić/przesłać w salonie Orange lub na poniższy adres korespondencyjny:
Orange Polska S.A.,
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice
Jeśli zdecydujesz się na wizytę w Salonie, to alternatywą może być podpisanie porozumienia przejścia z internetu mobilnego na Światłowód. Pracownik w salonie będzie wiedział, o jaki dokument chodzi.
Nawet jeżeli Twoja reklamacja zostanie uznana (a w przypadku, gdy odsłuchanie rozmowy potwierdzi Twoje słowa, tak będzie) to przesłanie powyższego dokumentu będzie niezbędne do odłączenia numeru.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za pozytywnie załatwienie sprawy.
Jeśli pomogłem byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś oznaczyła mój post, jako rozwiązanie.