Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zostałem oszukany przez orange

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zostałem oszukany przez orange

Temat przeniesiony do tej kategorii bo dotyczy umowy i opłat - moderator Mikołaj

Miałam Internet na kartę  abonament /android/ W mc wrześniu  zadzwonił do mnie Pan proponując przejście na światłowód Orange. Wychwalań  nie było końca  a do tego rachunki nic się nie zmienią. Przestałam na ta propozycję przecież zmiana ta w Orange więc  uważam, że nic mi nie grozi. Po miesiącu czasu okazało się że ja mam płacić  za dwa internetowy mobilny i stacjonarny. Pan ten nie powiedział,że Internet mobilny muszę  umowę  wypowiedzieć . Jakoś Pan ten zapomniał mi o tym  powiedzieć. Napisałam reklamację opisując  wszystko zażądała odsłuchania nagranie rozmowy . 

.Co jeszcze mogę  zrobić nie stać mnie na takie rachunki i po co mi dwa internety

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Zostałem oszukany przez orange

@Joanna60poczekaj proszę cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji. Większość spraw jest rozpatrywana do 7 dni, jednak ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30.

Jednocześnie dobrze by było, gdybyś napisała wypowiedzenie z tego internetu mobilnego zawierając w nim również informacje o wypowiedzeniu z powodu przejścia na Światłowód.

 

Pamiętaj, że musi ono zawierać numer, którego sprawa dotyczy, dane właściciela numeru, oraz jego własnoręczny podpis.

Pismo można sporządzić/przesłać w salonie Orange lub na poniższy adres korespondencyjny:

Orange Polska S.A.,
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice

 

Jeśli zdecydujesz się na wizytę w Salonie, to alternatywą może być podpisanie porozumienia przejścia z internetu mobilnego na Światłowód. Pracownik w salonie będzie wiedział, o jaki dokument chodzi.

 

Nawet jeżeli Twoja reklamacja zostanie uznana (a w przypadku, gdy odsłuchanie rozmowy potwierdzi Twoje słowa, tak będzie) to przesłanie powyższego dokumentu będzie niezbędne do odłączenia numeru.

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki za pozytywnie załatwienie sprawy.

Jeśli pomogłem byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś oznaczyła mój post, jako rozwiązanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32308
  • 36153
  • 1366

Zostałem oszukany przez orange

Złóż reklamację.
Anonim

Nie dotyczy

Zostałem oszukany przez orange

@Joanna60poczekaj proszę cierpliwie na rozpatrzenie reklamacji. Większość spraw jest rozpatrywana do 7 dni, jednak ustawowy termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30.

Jednocześnie dobrze by było, gdybyś napisała wypowiedzenie z tego internetu mobilnego zawierając w nim również informacje o wypowiedzeniu z powodu przejścia na Światłowód.

 

Pamiętaj, że musi ono zawierać numer, którego sprawa dotyczy, dane właściciela numeru, oraz jego własnoręczny podpis.

Pismo można sporządzić/przesłać w salonie Orange lub na poniższy adres korespondencyjny:

Orange Polska S.A.,
ul. Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice

 

Jeśli zdecydujesz się na wizytę w Salonie, to alternatywą może być podpisanie porozumienia przejścia z internetu mobilnego na Światłowód. Pracownik w salonie będzie wiedział, o jaki dokument chodzi.

 

Nawet jeżeli Twoja reklamacja zostanie uznana (a w przypadku, gdy odsłuchanie rozmowy potwierdzi Twoje słowa, tak będzie) to przesłanie powyższego dokumentu będzie niezbędne do odłączenia numeru.

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki za pozytywnie załatwienie sprawy.

Jeśli pomogłem byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś oznaczyła mój post, jako rozwiązanie.