Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Złożyłem reklamację. Otrzymałem potwierdzenie. Po ok. 2 tyg. okazało się że jej nie ma. Pracownik infolinii zapewniał że się odnajdzie. Po miesiącu otrzymałem informację że zaginęła i mam złożyć jeszcze raz. Żadnych przeprosin, odszkodowania.... Duży może wszystko....
23 ODPOW. 23

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Witam @orbiliusz,

Napisz więcej szczegółów. W jakiej formie była składana reklamacja? Wysyłając ją pocztą, warto zabezpieczyć się w kopię i potwierdzenie nadania. W formie elektronicznej nie było by mowy o "zagubieniu". Nie broniąc operatora, czasami na tym świecie tak jest że coś się nie raz zagubi. Przykro mi że teraz to nieszczęście dotknęło Twojej osoby. Pozostaje złożyć reklamację ponownie i czekać cierpliwie na pozytywne zakończenie.

Pozdrawiam
Maciej
Anonim

Nie dotyczy

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Tak więć złóż ponowną reklamację i........możesz napiszać w reklamacji że prosisz o zadość ucznienie w postaci np......tak jak pisze koleka powżej nie wiem czego dokładne dotczy reklamacja.....abonamentu przez msc za darmo, etc......do tego co piszesz że duży może więcej....po części i tak ale w dużej firmie mającej 15 mln klientów, tysiące reklamacji dzienie może gdzieś coś "zaginąć". Owszem tak nie powinno być ale systemy informatyczne nie są tak doskonałe jak ludzie i czasem wystarczy że ktoś w coś nie kliknie i dana reklamacją gdzieś "ginie". Pozdrawiamy 🙂 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

A masz potwierdzenie jej złożenia? w jaki sposób ją składałeś?

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Uzupełnie troszkę @Piotrekk85 i siebie. W przypadku złożenia reklamacji on-line poprzez formularz zgłoszeniowy z aplikacji lub ze strony MO, kazde zgłoszenie otrzymuje numer i jest potwierdzone na maila 🙂 @orbiliusz, czy coś już wiadomo?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

W każdy sposób złożona reklamacja otrzymuje numer. W podane sposoby wyżej taki numer jest widoczny od razu. Np. przy wysłaniu listu do Orange, jeśli nie będzie odpowiedzi w ciągu 14 dni, jest wysyłane potwierdzenie pisemne przyjęcia reklamacji (mailem lub tradycyjną pocztą w zależności od wyrażonych zgód).

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Zaskoczę Cię, ale wiadomość wysłana poprzez e-mail. Mam potwierdzenie, że dotarła do Orange. Po ok. 2 tygodniach się przypominałem i byłem zapewniany, że na pewno jest. Teraz na zgłoszenie otrzymałem odpowiedź, że to nie wina firmy i mam jeszcze raz zgłąszać, a o odszkodowaniu to mam zapomnieć.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Rozumiem, że może coś zaginąć itd. Ale jak takie sytuacje zdarzają się często to coś jest nie tak... Wcześniej jak podpisywałem umowę okazało się, że pakiet 6Gb internetu, który widniał na stronie sklepu Orange fizycznie jest nie do uruchomienia, bo nie mają takiej opcji. Dopiero po serii zgłoszeń i wysłuchaniu, ze nie mam racji otrzymałem 2+5GB, bo inaczej się nie dało. To czy sklep nie uzgadnia z informatykami oferty? To jeden z kilku przypadków. Niestety za bardzo trzymam się podpisanej umowy i zawsze wychodzi jakiś problem. Pewnie większość osób nie zwraca na to uwagi i płaci bez zastanowienia...


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

Zgłoszenia reklamacyjne należy dodawać przez serwis Mój Orange, infolinię, salon lub korespondencyjnie.

Od dawna już nigdzie nie jest podawany adres e-mail - ta forma kontaktu nie jest rekomendowana.

 

tak jak wspomnieli już poprzednicy, prosimy o ponowne dodanie reklamacji, najlepiej przez serwis Mój orange.

Jednocześnie, prosimy pamiętać o podaniu wszystkich danych wymaganych do złożenia reklamacji:


Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej,

 

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby użytkownika
  • określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;
  • przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
  • przydzielony reklamującemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny nadany reklamującemu przez dostawcę usług lub adres miejsca zakończenia sieci;
  • datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej – w przypadku reklamacji dotyczącej niedotrzymania z winy dostawcy usług określonego w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług
Anonim

Nie dotyczy

Zgubiona reklamacja brak odpowiedzialności Orange

@orbiliusz  sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.