31-10-2016
20:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-10-2016
20:37
Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy
Witam!
Posiadam telefon Sony M4 Aqua, który równy rok od zakupu przestał działać (nie włącza się). Z racji na rozbitą szybkę zakładam, że naprawa na gwarancji będzie rozpatrzona negatywnie. Do końca umowy pozostał jeszcze rok.
Czy istnieje możliwość wymiany telefonu w ramach abonamentu w niższej cenie lub przedłużenie (na rok przed końcem) umowy z nowym telefonem?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
31-10-2016
21:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-10-2016
21:04
Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy
Na forum tego nikt nie sprawdzi.
Skontaktuj się z infolinią e-sklepu 510700700 lub ogólną na 510100100 i tam doradca ma opcję sprawdzenie - czasem oferta się pojawia, a czasem nie.
Warunki wtedy na takie wcześniejsze przedłużenie:
1) wyjściowy abonament (bez rabatów) musi być równy lub wyższy
2) długość nowej umowy jest liczona od wygaśnięcia starej umowy
Skontaktuj się z infolinią e-sklepu 510700700 lub ogólną na 510100100 i tam doradca ma opcję sprawdzenie - czasem oferta się pojawia, a czasem nie.
Warunki wtedy na takie wcześniejsze przedłużenie:
1) wyjściowy abonament (bez rabatów) musi być równy lub wyższy
2) długość nowej umowy jest liczona od wygaśnięcia starej umowy
31-10-2016
22:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
31-10-2016
22:58
Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy
Wejdź na Mój Orange i w oferta dla Ciebie. Może coś Orange już Ci tam proponuje.