Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy

Witam!

Posiadam telefon Sony M4 Aqua, który równy rok od zakupu przestał działać (nie włącza się). Z racji na rozbitą szybkę zakładam, że naprawa na gwarancji będzie rozpatrzona negatywnie. Do końca umowy pozostał jeszcze rok.
Czy istnieje możliwość wymiany telefonu w ramach abonamentu w niższej cenie lub przedłużenie (na rok przed końcem) umowy z nowym telefonem?

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38359
  • 1384

Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy

Na forum tego nikt nie sprawdzi.
Skontaktuj się z infolinią e-sklepu 510700700 lub ogólną na 510100100 i tam doradca ma opcję sprawdzenie - czasem oferta się pojawia, a czasem nie.

Warunki wtedy na takie wcześniejsze przedłużenie:
1) wyjściowy abonament (bez rabatów) musi być równy lub wyższy
2) długość nowej umowy jest liczona od wygaśnięcia starej umowy
Anonim

Nie dotyczy

Zepsuty telefon - wymiana w ramach umowy

Wejdź na Mój Orange i w oferta dla Ciebie. Może coś Orange już Ci tam proponuje.