- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zbyt duża kwota za fakturę
Witam. Od 2 miesięcy walczę o to aby zakończyć współpracę z Orange.
Podpisałem wypowiedzenie umowy, zdałem sprzęt, który kazano oddać. I już tutaj zapaliła mi się czerwona lampka.
Do 9 września ustawiono mi definitywne zakończenie usługi jednakze sprzęt miałem zdać do 28 poprzedniego miesiąca. Mało tego od miesiąca mam aktywny Orange love jako usługę bezabonamentowa. Poszedłem napisać reklamacje, powiedzieli, że nastąpi korekta faktury. Nie ma żadnej korekty. Mam do zapłacenia 542zl bo jaśnie państwo nie potrafi normalnie zamknąć umowy. Do 20go miałem zapłacić fakturę. Idę z tym do rzecznika praw konsumenta. W Vectrze jak składałem wypowiedzenie umowy to miałem wypowiedziane na już i sprzęt zdać do 14 dni natomiast w Orange robią takie wały z tym wypowiedzeniem, że to się w pale nie mieści. Liczę na pomoc w tej sprawie bo to jest nie poważne z waszej strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zbyt duża kwota za fakturę
@Peterus92 przykra sytuacja. Wygląda jakby wypowiedzenie nie do końca jest skuteczne. Masz potwierdzenie wypowiedzenia? Gdzie było składane? W jaki sposób został oddany sprzęt?
Dobrze by było sprawdzić, czy sprzęt jest zdany i na jakim etapie jest wypowiedziana umowa.
Wystawiona faktura wygląda, jak by to była opłata za brak zwróconego sprzętu.
Tu tylko można sugerować co zrobić, bo wglądu na Twoje konto nie ma możliwości, bo to forum samopomocowe użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zbyt duża kwota za fakturę
@Peterus92 jeśli zachowałeś terminy obowiązujące przy rezygnacji z umowy, czyli data złożenia wypowiedzenia oraz data zwrotu sprzętu, to wszelkie roszczenia są bezpodstawne. Ważne czy masz potwierdzenia tych czynności, bo pomyłki często się zdarzają, ale fakty świadczą za Tobą. System, ludzie... to czasem zawodzi, ale najważniejsze, to mieć w tym przypadku świadomość, że Ty zrobiłeś wszystko ok, a skoro to wina operatora, to niech on się martwi. Złóż reklamacje dowodami wypowiedzenia i zdania sprzętu, a reszta się nie martw
Zerknij na szczegóły faktury i będziesz wiedział za co niepotrzebnie naliczono i to reklamuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zbyt duża kwota za fakturę
Połącz się na czacie z obsługą złóż reklamację, zanotuj jej numer i poczekaj za odpowiedzią, lub napisz pismo zanieś do Salonu, na kopii niech potwierdzą przyjęcie. Jak nie dostaniesz odpowiedzi to możesz się udać do tego rzecznika, ale najpierw sam porządnie to załatw. Tak jak pisano wyżej pomyłki się zdarzają i uwierz mi, nie tylko w Orange.