Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zawyżona opłata za usługi stacjonarne

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 116
  • 359
  • 3

Zawyżona opłata za usługi stacjonarne

Kto jest w stanie przkonać Klientów Orange, że zapis w umowie dopuszczający dostarczanie usługi z szybkością 0 Mb/s przez właściwie nieokreslony czas jest zapisem dla nich korzystnym. 

 

Kto przekona Klientów Orange, że to oni muszą być uważni i podejrzliwi w kontaktach z doradcą/agentem, by potem nie nadziewać się na nieoczekiwane niespodzianki wynikające z niedopowiedzeń i przemilczeń doradców, a potem być przez nich oskarżanym i strofowanym, za to czego otwarcie nie przekazali.

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1284
  • 3092
  • 31

Zawyżona opłata za usługi stacjonarne

@Kris_Orng  skoro korzystasz wylacznie w jednym miejscu z internetu mobilnego to trzeba bylo zadac sobie trud i sprawdzic czy faktycznie na tym adresie internet ten dziala w stopniu zadowalającym albo wybrac taka opcej gdzie masz w umowie zapewnione minimalne predkosci.

jezeli miales tysiac pytan w glowie to trzeba bylo je zadac sprzedawcy przed podpisaniem umowy

miałem kiedys taki przypadek
klientka dzwoni do mnie z pretensjami ze monter nie podlaczyl jej internetu do odbiornika telewizyjego.
na moje pytanie czy wspomniala monterowi aby podlaczyl?
z oburzeniem odpowiedziala ze on powinien to wiedziec!
tak monter siedzi jej w glowie i wie co ksiezniczka chce podlaczyc
czy moze powinnien szukac po chalupie sprzety i pytac ktory podlaczyc 😀


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 116
  • 359
  • 3

Zawyżona opłata za usługi stacjonarne

Jestem inzynierem - automatyka i elektronika przemysłowa wydaje się, że trochę kumam z tej techniki - zanim podpisałem umowę dostałem na tydzień do testowania router, wtedy szbkość przekraczała nawet150 Mb/s (patrz załacznik) - maszt mam w odległosci 1000 m w linii prostej.Wtedy podpisałem umowę, nikt mnie nie poinformował o wspomnianym już zapisie.  W tej chwili mam klika urządzeń podłączonych do Flybox'a -  4 lub 5 z nich są na stałe podłączone do Flybox'a kablowo (Ethernet), pozstałe przez WiFi. Do USB mam podłaczoną drukarke sieciową. Dzisiaj sytuacja jest dramatycznie inna - są okresy, że szybkośc spada do prawie 0 Mb/s. Mając w umowie wspomnany zapis, Orange olewa Klienta, który traci połączenie internetowe lub jest ono tak wolne, że nie można normalnie z  niego korzystać, Czy to jest firma zorientowana na Klienta? Przypuszczam, że wątpię.

SpeedTest1.PNG