- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ze względu na skandaliczny sposób załatwiania spraw na czacie obsługiwanego przez Max'a, czyli sztuczną inteligencję, jestem zmuszony tą drogą prosić kogoś z obsługi Klienta Orange o bezpośredni kontakt, by wyjaśnić chyba dość banalny problem.
Zwykle rachunek za telefon stacjonarny wynoszą ok. 35 zł/m-c. Teraz dostałem rachunek na 61 zł i zawiera on pozycję 35 zł za "Abonament z góry". Czy ktoś może wyjaśnić mi dlaczego Orange obciąża Klientów opłatą Abonamentową z góry - czy umowa została zmieniona bez mojej wiedzy?
Pozdrawiam
Krzysztof Kurek
______________
*Usunięty numer telefonu. Więcej o tym tutaj - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję za odpowiedź - dobrze wyjaśnia mój problem i kończy sprawę. Ale jest jednocześnie przykładem złej obsługi Klienta w Orange - by wyjaśnić sprawę musiałem spędzić około 40 minut przed komputerem - najpierw "walka z inteligentnym Max'em" który nie znając odpowiedzi wyłącza się i proponuje wejście na Mój Orange (nota bene proszę podać mi podstawę prawną, na bazie której doradca żąda ujawnienia nr. PESEL, który jest bardzo wrażliwą daną osobistą, która może być wykorzystywana do różnych oszustw, tym bardziej, że PESEL i tak widnieje w umowie) - a później szukanie sposobu odpowiedzi na Nasz Orange.
Propozycja kontaktu z infolinią, chyba nie jest najlepszym sposobem znalezienia odpowiedzi z wielu powodów: Orange obciąża swojego Klienta za tę rozmowę co jest dowodem na to, że nie jest zorientowany na dobrą obsługę swoich Klientów – przecież wina często leży po stronie Orange – dzwoniąc na infolinię Klient płaci za ewentualne błędy Orange. Taki styl obsługi Klienta zakłada, że Orange to ideał, natomiast błędy popełnią tylko Klienci. Takie podejście jest nie do zaakceptowania, bo stawia Klienta w roli petenta niemalże proszącego o pomoc zamiast stawiać go w roli najważniejszego elementu w biznesie Orange, który utrzymuje ten biznes i płaci wynagrodzenie wszystkim pracownikom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
@Kris_OrngCześć. W postach nie podajemy danych. Proszę edytuj post i usuń swój numer telefonu. Jeśli chodzi o opłatę abonamentową to sprawdź proszę czy nie kończyła się przypadkiem umowa? Polecam też sprawdzić fakturę poprzednią, która zazwyczaj w takiej sytuacji jest niższa. Jeśli tak było to na obecnej fakturze jest wyrównanie tego okresu. Polecam skontaktować się z Infolinią, żeby mieć 100% pewność.
Ps. W umowie powinien być zapis, który informuje co się z nią stanie po jej zakończeniu.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję za odpowiedź - dobrze wyjaśnia mój problem i kończy sprawę. Ale jest jednocześnie przykładem złej obsługi Klienta w Orange - by wyjaśnić sprawę musiałem spędzić około 40 minut przed komputerem - najpierw "walka z inteligentnym Max'em" który nie znając odpowiedzi wyłącza się i proponuje wejście na Mój Orange (nota bene proszę podać mi podstawę prawną, na bazie której doradca żąda ujawnienia nr. PESEL, który jest bardzo wrażliwą daną osobistą, która może być wykorzystywana do różnych oszustw, tym bardziej, że PESEL i tak widnieje w umowie) - a później szukanie sposobu odpowiedzi na Nasz Orange.
Propozycja kontaktu z infolinią, chyba nie jest najlepszym sposobem znalezienia odpowiedzi z wielu powodów: Orange obciąża swojego Klienta za tę rozmowę co jest dowodem na to, że nie jest zorientowany na dobrą obsługę swoich Klientów – przecież wina często leży po stronie Orange – dzwoniąc na infolinię Klient płaci za ewentualne błędy Orange. Taki styl obsługi Klienta zakłada, że Orange to ideał, natomiast błędy popełnią tylko Klienci. Takie podejście jest nie do zaakceptowania, bo stawia Klienta w roli petenta niemalże proszącego o pomoc zamiast stawiać go w roli najważniejszego elementu w biznesie Orange, który utrzymuje ten biznes i płaci wynagrodzenie wszystkim pracownikom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
@Kris_OrngCzyli jak faktura była wystawiona niższa to było ok. Jak przyszła wyższa to operator na całej linii jest już zły 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
Kilka tygodni temu miałem podobny problem z zawyżonymi płatnościami, na wyjaśnienie których musiałam poświęcić sporo czasu – wtedy też wpłaciłem wymagane przez Orange należności. Obniżoną fakturę potraktowałem jak należność, która według mnie wynikała z nadpłaty wykonanej w przeszłości. Twoja sugestia, że nie reagowałem na obniżoną wartość poprzedniej faktury jest, delikatnie rzecz mówić niewłaściwa, bo sugeruje moje nieuczciwe działanie. W mojej poprzedniej wiadomości chciałem powiedzieć, że jest źle dlatego, że są pobierane opłaty za telefony Klientów z problemami; dodam jeszcze to, że np., Orange nie odpowiadna za obniżenie szybkości transmisji danych w internacie nawet do 0 Mb/s – obiecują szybkość 150 Mb/s, w praktyce jak uzyskasz 50 Mb/s to jest nieźle, ale są okresy których szybkość jest bliska zera i Orange nie bierze za to odpowiedzialności. To są elementy, które mają wpłw na postrzeganie firmy nastwaionej na dobrą obsługe Klienta - a sugerowanie Kientowi nieuczciwość, nie jest dobrym kierunkiem, by taki wizerunek tworzyć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
Gwoli informacji - Pomiary szybkości w "wolnym okresie"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
@Kris_OrngMoja odpowiedź nie zawierała, żadnej sugestii ani podtekstu. Chodzi mi o samą sytuację, niska faktura wątpliwości nie wzbudza ale wyższa już tak z naciskiem na to, że pewnie winny jest, nie zawsze tak jest. Bezpłatnie można się z nami skontaktować na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
@Kris_Orng następnym razem proponuje czytać ze zrozumienim co jest napisane na fakturze.
Te Speedtesty dotyczą Internetu mobilnego?
Przy tej usłudze brak gwarantowanych maksymalnych/minimalnych prędkości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
Ale w momencie podpisywania umowy nikt o tym nie mówi, ten zapis umowy jest przemilczany. I proszę nie używać argumantu, że trzeba uważnie czytać umowę. Idąc tropem logiki wynikającej ze zdania "brak gwarantowanych maksymalnych/minimalnych prędkości" wynika, że usługa z prędkoscią 0 Mb/s jest uprawniona - tego typu zapis jest nieracjonalny i nie ma nic wspólnago z dążeniem firmy do zapewnienia Klientom dobrej obsługi.
Strofowanie Klienta zdaniem "proponuje czytać ze zrozumienim co jest napisane na fakturze" nigdy nie powinno się zdarzyć w firmie dbającej o dobre relacjie z Klientami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zawyżona opłata za usługi stacjonarne
A czy w spożywczym Pani kasjerka mówi Ci o każdym produkcie kiedy kończy się termin ważności do spożycia? Nie. Musisz sam to przeczytać. Tak samo jest z umowami na usługi, są tam zapisane wszelkie kwestie z którymi należy się zapoznać, dodatkowo firmujesz to własnym podpisem, że się z nimi zapoznałeś. Najlepiej jakby sprzedawca na głos odczytał Ci całość dokumentu. A co z umowami zawieranymi przez www ? Kto ma klientowi "opowiedzieć" o umowie ? Kurier ma Ci czytać ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »