Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zasięg 5G

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 7
  • 0

Zasięg 5G

Przedłużając umowę wybralem ofertę z telefonem 5G i ofertę mobilną 75 która to zapewnia usługę hallo5G.Telefon przez pierwszy 1-2 dni "łapał"zasięg 5 G po czym przestał,teraz najwyżej LTE+.Nowa taryfa,która zawiera zasięg 5G co prawda zaczyna obowiązywać od 10 października ale martwi mnie,że telefon zasięg 5G miał a później go stracił.Pytanie do znawców tematu...czy muszę czekać aż nowa umowa z 5G zacznie obowiązywać,czy może coś pokopałem w ustawieniach telefonu.Dodam,że telefon to xiaomi mi 10 lite 5G i ustawiona opcja sieci preferowanych na 5 G

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5063
  • 8060
  • 162

Zasięg 5G


@Adrian1203napisał(-a)

Jak na chwilę obecną nadal działa stara taryfa.Nowa wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym,czyli 10 października.Martwi mnie tylko to,że pierwsze 1 czy 2 dni działało 5G poźniej zniknęło.Pytanie czy mogłem coś w ustawieniach telefonu przestawić,czy może trzeba czekać na nową taryfę.


5G będzie od nowego okresu rozliczeni owego, te kilka dni to tak na próbę miałeś ☺

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1856
  • 3008
  • 48

Zasięg 5G

@Adrian1203 Zawsze warto sprawdzić odległość i umiejscowienie masztów BTS z zasięgiem 5G. Zerknij na www.beta.btsearch.pl jak to wygląda w Twojej okolicy

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8979
  • 14102
  • 274

Zasięg 5G

@Adrian1203 zależy, czy w umowie było zaznaczone, że usługi wchodzą od razu, czy od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Podejrzewam, że również muszą przetworzyć się w systemie usługi z przedłużenia umowy. 

Warto też się zorientować się na infolinii lub na czacie, czy zostało już 5G wprowadzone i uruchomione prawidłowo na Twoim koncie.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 7
  • 0

Zasięg 5G

Jak na chwilę obecną nadal działa stara taryfa.Nowa wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym,czyli 10 października.Martwi mnie tylko to,że pierwsze 1 czy 2 dni działało 5G poźniej zniknęło.Pytanie czy mogłem coś w ustawieniach telefonu przestawić,czy może trzeba czekać na nową taryfę.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5063
  • 8060
  • 162

Zasięg 5G


@Adrian1203napisał(-a)

Jak na chwilę obecną nadal działa stara taryfa.Nowa wchodzi z nowym okresem rozliczeniowym,czyli 10 października.Martwi mnie tylko to,że pierwsze 1 czy 2 dni działało 5G poźniej zniknęło.Pytanie czy mogłem coś w ustawieniach telefonu przestawić,czy może trzeba czekać na nową taryfę.


5G będzie od nowego okresu rozliczeni owego, te kilka dni to tak na próbę miałeś ☺

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście