Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwrot kosztów za niedziałające usługi


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 24
  • 0

Zwrot kosztów za niedziałające usługi

Witam, gdzie i jak mogę starać się o zwrot kosztów lub jakąś rekompensatę za niedziałające usługi? Wczoraj miarka się przebrała, dlaczego ja jako klient mam ponosić straty i płacić abonament za dni w których nie działa internet a operator nie ponosi za to żadnych konsekwencji? Zrozumiałbym gdyby to się działo 2 razy w roku, a nie w miesiącu. Wiem o czym mówię bo jestem klientem jeszcze od czasów  Tepsy. 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Zwrot kosztów za niedziałające usługi

@Romuald_Hess jeżeli byłą składana reklamacja na niedziałającą usługę, to przysługuje zwrot kosztów 1/30 abonamentu za każdy dzień braku dostępu do usługi.

Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie w sprawie zwrotu kosztów.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Zwrot kosztów za niedziałające usługi

@Romuald_Hess zglos reklamacje na BOK https://www.orange.pl/view/kontakt przez czat bedzie za darmo. Za polaczenie z konsultantem bedzie oplata. Niech Ci podadza numer zgloszenia. Na ten numer bedziesz sie mogl powolac np. przy kolejnym kontakcie z BOK. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12969
  • 53261
  • 618

Zwrot kosztów za niedziałające usługi

@Romuald_Hess W innym wątku napisałeś, że wina była po stronie Orange. Jeśli tak, to musiało dojść do wizyty technika i naprawy źle działającej usługi. Chłopaki dobrze piszą, że to warto zgłosić na czacie (będzie taniej), ale warto również dołączyć numer czy szczegóły naprawy łącza (zwłaszcza opis problemu i rozwiązanie ze strony Orange wraz z numerem reklamacji).

Jeśli do wizyty nie doszło i sam to sprawdziłeś, opisz dokładnie sposób twoich testów i wyniki. To podstawa, bo zapewne w systemach Orange może to wyglądać inaczej zważywszy, że nie ma na FTTH wielu danych takich jak przy łączach miedzianych, które mówią o możliwości awarii na łączu czy centrali


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Zwrot kosztów za niedziałające usługi

@Romuald_Hess Jeśli zgłosiłeś uszkodzenie i faktycznie problem był po naszej stronie. Złóż reklamację i będzie naliczony zwrot zgodnie z regulaminem.