- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakup internetu domowego.
Po złożeniu zamówienia internetu domowego ale przenośnego (żeby można było korzystać z internetu w komunikacji miejskiej) przez telefon z konsultantem Orange zamówiłem internet z routerem ale przyszła tylko karta sim bez routera. Po zadzwonienia na infolinie konsultant składając zamówienie nie policzył routera wiec zamówiłem router. Ale potem gdy zobaczyłem ze będę dużo więcej płacił za ten internet to złożyłem odstąpienie od umowy. Kiedy przyszedł mi rachunek z Orange był wliczony ten internet i router kwota 150 zł. A dostałem wiadomość ze zamówienie zostali anulowane. Nikt nie dzwoni z Orange, nie wiem ile w końcu mam zapłacić. I nie wiem co dalej robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zakup internetu domowego.
@Krzysztof92 odstąpienie zostało złożone w terminie 14 dni?
Podejrzewam, że została naliczona opłata aktywacyjna oraz okres proporcjonalny korzystania z Internetu od podpisania umowy do odstąpienia.
Czy router był brany na raty? Jeżeli tak, to została również naliczona rata za sprzęt. Tą ratę można pomniejszyć, ale najlepiej skontaktować się z BOK Orange, aby wyjaśnić sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś