- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Mam dość nietypowa sprawę i zwracam się do Państwa z pomocą. Dostałem kosmicznie wysoki rachunek za przetwarzanie danych- internet. Numer w Orange mam od ponad 11 lat i nigdy nie miałem takiej sytuacji, kończyła mi się umowa i postanowiłem przenieść numery do innego operatora, gdyż dostałem tam lepszą ofertę, z która podjąłem współpracę jednak nie świadczy to o tym, iż nie mogę zmienić operatora w przyszłości. Pierwszy numer przeniósł się dnia 25.11.2017, a następny miał się przenieść 14.12.2017. Z tego drugiego numeru chciałem korzystać do ostatniego dnia, niestety z dniem 27.11.2017 został on zablokowany z powodu przekroczenia 1 GB transferu danych na kwotę 5066,64 zł. Po konsultacji z salonem i po próbach pisania reklamacji okazało, że zgodnie z ofertą Smart Plan LTE Wspólny, numery dodatkowe korzystały z pakietów i usług dostępnych dla numeru Głównego, który został przeniesiony 25.11.2017. O tym fakcie nawet nie wiedziałem i nie zostałem poinformowany podczas rezygnacji z innego numeru w punkcie Orange. Z internetu korzystałem, gdyż został wykupiony na taryfę dodatkowy pakiet danych o wartości 29.06 GB (na dzień 27.11.2017, z którego nie mogę korzystać) który ma się skończyć 31.12.2017 (o dacie dowiedzieliśmy się od osoby z BOKu). Bowiem kwota ta powstała bez świadomego używania danych komórkowych, z wykazu połączeń wynika, że to telefon samoczynnie pobierał dane w porze porannej każdego dnia. Państwo z BOKu zachęcali do korzystania z darmowej aplikacji mobilnej Mój Orange nie tylko poznasz informacje o swoim koncie, ale także uzyskasz możliwość szybszego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Z aplikacji korzystam od ponad 1 roku w celu sprawdzania możliwości, które pozostały, dlatego też byłem przekonany, że do dnia 13.11.2017 wszystkie możliwości tego numeru pokazane na aplikacji będę z nich mógł korzystać. Aplikacji używałem też dlatego, gdyż od podpisania umowy nie miałem jej przed oczyma. Nie wiem co dalej mam z tym robić, jak to wyprostować/naprawić
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Regulamin promocji znajduje się pod tym odnośnikiem: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004436/4105085461.pdf
W Tabeli 1 są rozpisane pozycje w abonamencie. Przy Smart Plan LTE Dodatkowy są informacje, że usługi nielimitowanie, jak i Intenret są dostępne w przypadku posiadania na jednym koncie abonenckim Smart Planu LTE Wspólnego. W innym przypadku numery w planie Dodatkowym korzystają zgodnie z cennikiem, który jest dostępny pod poniższym linkiem, w Tabeli 1: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001736/4099557315.pdf
Możliwość przejścia do innego operatora jest Twoją autonomiczną decyzją i jest załatwiana u innego operatora. Także nie bardzo rozumiem zdania, przy którym napisałeś o rezygnacji z innego numeru, że Cię ktoś powinien poinformować. Reklamacja jak napisałeś została już złożona, także w tej sprawie już będzie ciężko cokolwiek zrobić. Przede wszystkim ze względu na to, że wszystko było wykonane zgodnie z regulaminem. Jednkaże trzeba mieć na uwadze, że na forum nie mamy dokładnego wglądu w całą sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki rachunek za internet
Najlepiej załatwić taką sprawę w salonie lub zadzwonić ponownie do BOK.A jeśli nie miałeś pakietu a twój telefon pobierał dane to będziesz musiał za to zapłacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki rachunek za internet
Przykra sprawa, spróbuj może napisać do bok że deklarujesz podpisać na nr główny ponownie umowę i prosisz o anulowanie opłat, Nie wiem za bardzo jak Ci pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki rachunek za internet
Lepiej zadzwoń.Zgłoszenia robione przez konsultantów mają większy priorytet.Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Regulamin promocji znajduje się pod tym odnośnikiem: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004436/4105085461.pdf
W Tabeli 1 są rozpisane pozycje w abonamencie. Przy Smart Plan LTE Dodatkowy są informacje, że usługi nielimitowanie, jak i Intenret są dostępne w przypadku posiadania na jednym koncie abonenckim Smart Planu LTE Wspólnego. W innym przypadku numery w planie Dodatkowym korzystają zgodnie z cennikiem, który jest dostępny pod poniższym linkiem, w Tabeli 1: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001736/4099557315.pdf
Możliwość przejścia do innego operatora jest Twoją autonomiczną decyzją i jest załatwiana u innego operatora. Także nie bardzo rozumiem zdania, przy którym napisałeś o rezygnacji z innego numeru, że Cię ktoś powinien poinformować. Reklamacja jak napisałeś została już złożona, także w tej sprawie już będzie ciężko cokolwiek zrobić. Przede wszystkim ze względu na to, że wszystko było wykonane zgodnie z regulaminem. Jednkaże trzeba mieć na uwadze, że na forum nie mamy dokładnego wglądu w całą sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki rachunek za internet
jeśli któraś z powyższych wypowiedzi okazała się dla Ciebie przydatna, to - śmiało! - zachęcam do oznaczenia stosownego wpisu. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.