- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam w poprzednim miesiącu udalo mi sie dojsc do porozumienia z windykacją na rozłożenie 3 zaleglych faktur na raty udalo sie i rozlozyli na 9 rat po 380 zl po czym musiałem zwrócić sprzęt i zwróciłem dostalem note obciążeniowa na 824 zl i starałem sie o umorzenie tej kwoty by powrócić do abonamentu normalnie bo umowa została zerwana weźmy pod uwagę i dzisiaj sprawdzam faktury i dostalem jedna na ~1400 ok normalna i rata i dalej nwm bo pobrac sie nie da a w dodatku dostalem jeszcze jedna na ~2600 i to jest znow nota obciążeniowa czy da sie to jakoś załatwić by nie bylo tej nowy obciążeniowej bo chcialem podpisać porozumienie powindykacyjne to nie bo dzwonienie do mnie i czekanie za jakaś umowa to meczy prosze pomóżcie mi 😓
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Według zrzutu masz zobowiązanie ponad 7 tysięcy zł. Zgaduję ponownie, że wziąłeś na raty jakiś sprzęt za kwotę około 3 tysięcy. Wobec niepłacenia Orange postanowiło zerwać umowę, co oznacza po pierwsze konieczność zapłaty za urządzenie, po drugie tzw. karę umowną, za wcześniejsze rozwiązanie umowy dla usług - dla których w umowie miałeś wskazaną kwotę "ulgi". Problem zaczyna narastać, skoro już została włączona windykacja. Reklamacja, o której wcześniej pisałem, może nie wchodzić w grę, tylko pisanie prośby o rozłożenie całości zobowiązań na raty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
@Szymon_Szyczews informacje za co są noty obciążeniowe otrzymasz na infolinii lub w salonie. Jeżeli brak było wywiązywania się z comiesięcznych opłat abonamentowych, operator zerwał umowę. Sądząc po wysokości to pewnie obciążenie za zerwanie umowy. Wysokość sugeruje, że pewnie zerwanie umowy nastąpiło niedługo po podpisaniu umowy. Tylko to są przypuszczenia. Dokładniejsze informacje dostaniesz od operatora i z nim proponuję się dogadywać, Chic może być to już trudne skoro jest windykacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
Owszem jest trudne z tego co kojarze to niby mialem dostać nowa jakaś umowę ale czy to 30 dni od zablokowania usług czy jak bo miała ona przywrócić wszystkie usługi czy cos takiego ale nota na 2600 to juz nie wiem czy to za zerwanie umowy bo 2 tygodnie jakies temu mialem jeszcze 824 zl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
@Szymon_Szyczews Jeśli nie wiesz za co a z noty to niezbyt jasno to wynika, i nie możesz się tego dowiedzieć w BOK, to składaj reklamację, w której należy napisać co już wcześniej zostało zrobione w sprawie Twoich należności.
Zgaduję, że wziąłeś coś na raty, do umowy i może ta nota jest niejako wezwaniem do zapłaty całości. Stałeś się niewiarygodnym klientem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
@Szymon_Szyczews złóż reklamację pisemną na adres korespondencji w Skierniewicach z bardzo dokładnym opisem i wyjaśnieniami. Powołaj się na ustalenia i poproś o dokładną analizę sprawy.
Myślę, że załatwisz to pozytywnie, jeśli jesteś w porządku z ustaleniami windykacji. Po prostu mógł zaistnieć błąd w komunikacji systemowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
Owszem raty byly ale na faktury bo miałem zbyt wysokie poprzez płatności premium a wiadomo jakie mamy czasy że dzis pracujesz jutro nie np. a nota obciążeniowa ta 824 byla ale za zerwanie umowy i windykacja rozłożyła mi wtedy na 9 rat 3 zaległe faktury i mialem podpisac porozumienie po to by nie bylo tej noty obciążeniowej będę składał reklamację bo może tez byc blad w systemie
Tez mam taka nadzieje że zaistniał błąd w systemie zadzwonie do prawniczki i z nia to napisze bo ja ślepy jestem w tej sprawie wiec a co do ustaleń z windykacją to dopiero się zaczynają bo rozłożyli zaleglosci na 9 rat obu wszystko wyszlo na prostą
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik i scalono wpis – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Według zrzutu masz zobowiązanie ponad 7 tysięcy zł. Zgaduję ponownie, że wziąłeś na raty jakiś sprzęt za kwotę około 3 tysięcy. Wobec niepłacenia Orange postanowiło zerwać umowę, co oznacza po pierwsze konieczność zapłaty za urządzenie, po drugie tzw. karę umowną, za wcześniejsze rozwiązanie umowy dla usług - dla których w umowie miałeś wskazaną kwotę "ulgi". Problem zaczyna narastać, skoro już została włączona windykacja. Reklamacja, o której wcześniej pisałem, może nie wchodzić w grę, tylko pisanie prośby o rozłożenie całości zobowiązań na raty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
twoje ostatnie zdanie o ratach
___________
* Wpis poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
Witaj,kwota 2600 no mocna kwota nie powiem sam bym sie przeraził gdybym widział takie dane w systemie.Myslę że najlepszym sposobem jest kontakt z BOK chodz piszesz juz o widykacji.U nas jest taka zasada że staramy się jesli faktycznie klient już nie da rady byc z nami bo wiadomo przyczyny takiego stanu mogą być różne zawsze staramy się wychodzić na przeciw i aby było porozumienie miedzy operatorem a klientem oczywiście mówie tutaj o spłacie rozłozenie wszystkich zobowiązań klienta na raty tak aby i jemu to nie sprawiało problemu.Zdarzaja się sytuację nie powiem że i u nas że operatora to nie obchodzi jak klient ma to spłacić i ile bedzie to trwało.Jednak takich przypadków jest co raz mniej.Konsultanci w BOK maja dostęp do systemu.Jeśli konsultant nie ma dość duzych uprawnień do tego aby przekazać wiedzę łaczy się z odpowiednim działem który rozwiązuje takie czy inne problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoka faktura
@Szymon_Szyczews Twój wcześniejszy zrzut - u dołu - wskazuje na kwotę 7013,72 zł, którą możesz zapłacić on-line przez aplikację.
__________
* Wpis poddany edycji - Wiktor
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »