- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
@Kostek88napisał(-a)► Wpis został wyodrębniony z tematu Funbox 2.0 czy 3.0? - Moderator Wiktor ◄
Mam dokładnie ten sam problem. Miałem 2 lata Orange Światłowód. Przy przedłużaniu umowy kilka Pań wielokrotnie zapewniało mnie, że nie będzie żadnego problemu z wymianą Funboxa 2.0 na 3.0 (FB 2.0 wiecznie ucinał wifi, a jego zużycie prądu jest 2x większe przez konieczność zainstalowania przejściówki do światłowodu).
Dyskutowałbym z tym, czy zużycie prądu przez FunBoksa 2.0 + przejściówkę jest 2x większe od zużycia prądu przez FunBoksa 3.0.
A jeśli chodzi o ucinanie WiFi, to czy resetowałeś urządzenie do ustawień fabrycznych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
1. Wymianę sprzętu miałem obiecaną przy podpisywaniu umowy i jest to nagrane.
2. Modem był resetowany, konfigurowany, sprawdzany itp. łącznie z popularnym dla tego modelu rozdzielaniem pasm 2.4 i 5 GHz
Przyjęto moje odwołanie od reklamacji. Zobaczymy co dalej z tym zrobią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
@Kostek88A masz ty to nagrane ty Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
@Kostek88Czyli się migają co zostało powiedziane i nagrane kocham Orange za to co później odpisują w odpowiedzi w reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana sprzętu (Funbox, dekoder) przy przedłużaniu umowy
Czy modem masz ustawiony w miejscu które gwarantuje właściwe odprowadzenie ciepła?
Jeśli FunBox ucina WiFi, to możesz zgłosić jego uszkodzenie i poprosić o wymianę.
Nie wiem, dlaczego tak się upierasz przy wymianie FunBoksa 2 na 3.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »