07-09-2019
12:24
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2019
12:24
Wykupilam200 min pakiet
Wykupiony pakiet został telefonicznie bo nie mogłam go z aktywować przez SMS
Problem ponowny bo zamiast ściągania mi z minut naliczali mi go stawka , przypominając ile dni zostało z pakiety a na fakturze okazało się inne naliczanie zloylam reklama je i odpowiedź standardową więc czy ktoś kapetetny może mi pomoc mam zdjęcia i fakturę itp
Wystarczy sprawdzić itp
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
07-09-2019
12:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-09-2019
12:49
Wykupilam200 min pakiet
Na forum niestety nikt nie ma wglądu w zaplecze. Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią, złóż odwołanie przedstawiając nowe okoliczności w sprawie.