Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Windykacja


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Windykacja

Mam w abonamencie 2 komórki. Zawsze płacę regularnie. Niedawno otrzymałam informację że zalegam z płatnościami za jeden z abonamentów.  Po telefonie do biura obsługi dowiedziałam się że u nich widnieje że do sierpnia mam opłaty. Natomiast w aplikacji że nie zapłaciłam za październik.  Na moim koncie bankowym sprawdziłam że opłaty poszły. Wysłałam w zeszłym tygodniu maila do windykacji z żądaniem wyjaśnienia.  Do chwili obecnej nic nie otrzymałam poza mailem że mój mail został przekazany do odpowiedniego działu. Jak długo się czeka za wyjaśnieniami?

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14206
  • 58395
  • 705

Windykacja

@magoou I to jest dobre pytanie..jak masz wedle Swojego konta wszystkie opłaty uregulowane to możesz być spokojna. Nawet jak nie otrzymasz info, to i tak jesteś na bieżąco. Masz dowód wpłaty więc Ok..Może zaloguj się na Mój Orange i sprawdź Sama...


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3331
  • 8002
  • 150

Windykacja

@magoou,

upewnij się ile posiadasz abonamentów na siebie, dla bezpieczeństwa.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19588
  • 56697
  • 770

Windykacja

@magoou nie było wcześniejszych ostrzeżeń o braku płatności, tylko od razu windykacja? Najpierw Orange wysyła przynajmniej listowne ponaglenie o braku należności. Jeżeli płatności były regulowane, to warto zapisać dowody wpłaty i najszybciej na czacie wyjaśnić sprawę dołączając dowody wpłaty.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Windykacja

@magoouCześć, przede wszystkim polecam sprawdzić konto, na które były robione wpłaty i czy mogło się zdarzyć, że w jakimś miesiącu wpłata została pominięta. Rozumiem, że płacisz przelewem? Zleceniem stałym...etc??


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 6
  • 0

Windykacja

Więc problem rozwiązany. Na czacie z doradcą dowiedziałam się, że jak w czerwcu przechodziłam z internetu mobilnego na światłowód została mi wystawiona korekta na właśnie taką kwotę. W żaden sposób mnie o tym nie informowali. Korekta była sobie na koncie na stronie Orange. A, że rzadko tam zaglądam to byłam zdziwiona. Poza tym w ogóle nie widniało mi nigdzie, że mam jakiekolwiek zaległości. 

Takie wyjaśnienie otrzymałam: "Wcześniej korzystała Pani z rozliczenia, które było tylko na koncie usług mobilnych. Rozliczenie było widoczne na tym koncie mobilnym o numerze xxx. W związku z tym, że opłaty są rozliczane wspólnie od momentu połączenia usług, a wpłaty na 12,99 zł nie było na koncie mobilnym, to została ona przeniesiona na konto wspólne". Faktury korygujące nie są wysyłane po rozliczeniu jak standardowe faktury VAT. A to według mnie błąd.