- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jakich taryfach na firmę działają SMS-y przez Wi-Fi?
W jakich taryfach działają sms/mms po WiFi ?
Mam plan firmowy M i nie działają...
W bilingach rozmowy po WiFi, sms/mms nie mają takiego komentarza.
WiFi Calling działa tak sobie, czasami jakość rozmowy jest tragiczna (przy pełnym zasięgu WiFi).
UDP 500 i 4500 odblokowane.
Inna sprawa to zdublowane smsy wychodzące, odbiorcy dostają 2 (czasem więcej) tych samych sms, widać to w bilingach.
______________________
*Post wydzielony z tematu "wifi calling dla sms-ów" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jakich taryfach na firmę działają SMS-y przez Wi-Fi?
@mariuszosjaki masz model telefonu. Podeśle ci linka z forum Nasz Orange gdzie była o ty pisane: https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/wifi-calling-dla-sms-%C3%...
Tak naprawdę powinno działać od Planu Firmowego S
a tutaj masz liste telefonów gdzie obsługują WIFI Calling: https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/inne/wykorzystaj-siec/Telefony_VoLTE_Wificalling.pdf
Moze ci to pomoże 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jakich taryfach na firmę działają SMS-y przez Wi-Fi?
@Pablo5 Samsung S22 Ultra (taki sam problem na S10e).
Oba telefony kupione bezpośrednio w Samsung = softy bez brandu Orange.
Napisałem post w linkowanym temacie, został przeniesiony jako nowy temat tutaj:)
WiFi Calling niby działa ale jak piszę, czasem jakość jest fatalna jakby przełączyło na sieć orange a zasięg mam słaby.
Podwójne smsy dobijają (nie idą po WiFi). Czyściłem dane aplikacji, zmieniałem aplikacje - nie pomaga..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jakich taryfach na firmę działają SMS-y przez Wi-Fi?
@mariuszos problemem może być brak brandu Orange 😎
Można by zgłoszenie zrobić i wymienić SIM 😎
Trudny temat i trzeba skorzystać z pomocy Orange, masz możliwość kontaktu ze wsparciem dla firm, tam jest wsparcie lepsze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W jakich taryfach na firmę działają SMS-y przez Wi-Fi?
@mariuszos a resetowałeś ustawienia sieciowe
Ustawienia-> zarządzanie ogólne-> resetowanie -> resetuj ustawienia sieciowe
Próbowałeś wymienić kartę SIM
Zerknij do tego linka z Samsunga jest o telefonie S22 Ultra i S10e tam jest aż 23 strony : https://eu.community.samsung.com/t5/seria-galaxy-s22/problem-z-po%C5%82%C4%85czeniami/td-p/4942653/p...
Może to pomoze 🙂