- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Mam nowy nr, dziś w aplikacji pojawił się prezent 100GB, włączyłem go, ale nigdzie nie widzę tych GB. Czy rzeczywiście je dostałem? Jak można to sprawdzić? W aplikacji widzę tylko zwykłe GB te, które miałem do tej pory. Ktoś się orientuje?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja włączyłam i normalnie widzę w aplikacji.
Próbowałeś się może przelogować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja włączyłam i normalnie widzę w aplikacji.
Próbowałeś się może przelogować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w prezencie - abonament
Jest! Po ponownym wejściu do aplikacji (bez przelogowania) widzę już dodatkowe GB 🙂 Wcześniej przez ok 10 min nie było ich. Wniosek: trochę cierpliwości, bo pewnie musi się to gdzieś poodświeżać.
Dzięki za odpowiedź.
PS. miły gest Orange z tymi GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w prezencie - abonament
@Ted00 tak właśnie jest. Zwykle chwilę to trwa. Czasem trzeba poczekać, czasem przelogować.
Tak zaszaleli na 100 edycję środy z Orange. Ciekawe co będzie na urodziny (raczej nie GB skoro tyle dali teraz i to ważne aż 30 dni nie do końca cyklu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
100 GB w prezencie - abonament
@Ted00 GB z prezentu dodawane są po kilkunastu minutach, trzeba chwilkę odczekać.