Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 696
  • 9

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

jeśli chodzi o pakiet Start+, MUSI być dopisany do faktury (9,90), a w podsumowaniu MUSI być zapisana zniżka/bonifikarta/rabat (- 9,90)


Poziom 37, Guru **
  • 11588
  • 21654
  • 414

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

@Karla87 jeżeli uważasz, że bez Twojej wiedzy zostały włączone pakiety, których nie chciałeś i nie masz zapisanych ich w umowie/załączniku do umowy, możesz zgłosić skargę na ten salon. W pierwszej kolejności wyłącz pakiety, aby nie były naliczane dodatkowe opłaty. 

Jeżeli w umowie masz zapisane, że włączane są umowy na jakiś okres próbny bez dodatkowych opłat, a następnie trzeba je wyłączyć, to już niedopilnowanie użytkownika, że przegapił daty.

Zawsze trzeba pilnować promocyjnych pakietów i nie ufać, że się same wyłączą.


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

faktura.png

 

 Nic z tej faktury nie jest jasne. Najpierw mam, że bonifikata i do zapłaty 150,08zl niżej za połączenia 6,16 czyli 156,24 i na koniec doliczony pakiet nc+ 9,90 i rachunek końcowy 166,15. Czyli nawet na bonifikatę mnie skroili + te pakiety HBO i komfort. Porażka 


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 696
  • 9

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

wydaje mi się, że bonifikarta jest najpierw, ponieważ rabat jest udzielany od Orange, a umowa jest z nc+ Na czym niby "skroili" z bonifikartą? Według rachunku jest do zapłaty 166 - 110zł pakiet, 50zł pakiety tv, 6zł połączenia. Rabat z bonifikarty się zgadza.

A jak wygląda faktura na poprzednim miesiącu? czy tam są też zapisane pakiety Komfortowy i HBO, tylko ze zniżką albo za 0zł? Kwota za usługi mobilne może być np za połączenia z jakąś infolinią.


Poziom 37, Guru **
  • 11588
  • 21654
  • 414

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

@Karla87 proponuję fakturę usunąć, bądź zamazać wszystkie numery usług.

Wyłączenie pakietów, żeby nie ponosić dodatkowych opłat proponuje zgłosić na infolinii 510 100 100 lub na czacie: 

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Jeżeli chodzi o infolinię, to proponuję zakupić starter Orange za 5 PLN. Opłata za kontakt z infolinią jest pobierana w tedy za całe połączenie i wynosi 1,5 PLN, więc wystarczy na trzy kontakty z infolinią Orange.

 

Co do faktury, to wygląda mi że jest prawidłowo naliczona. Bonifikata TV -9.90, a następnie jest doliczona opłata za pakiet 9.90, co się zeruje.

 

edit:

Uwaga, do pakietu, który ma się wyłączyć sam po okresie promocyjnym. Nie wierzę w takie opcje i proponuję samemu pilnować, aby nie zostały naliczone opłaty.

 


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 696
  • 9

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

jeszcze chciałabym zapytać, czy masz może ustawiony okres rozliczeniowy 30stego? w takim wypadku pakiety się mogły aktywować 30stego, dlatego jest odnotowane w systemie, a zlecenie włączenia ich mogło być w trakcie zawierania umowy

 

Edit: z faktury wynika, że tak, więc na szczęście nie zrobił tego ktoś samowolnie, więc osoba, z którą podpisywałaś umowę włączyła je. Pakiety przy tv kablowej można wyłączyć w każdym momencie, więc dlatego mogła być już wydrukowana umowa, na której nie ma nic o tych dwóch pakietach, a pakiety włączone później. Czy pamiętasz coś z rozmowy o kanałach HBO? Jeżeli tak, to może było to za mało zaznaczone w rozmowie, że przed upływem pierwszego, darmowego miesiąca, trzeba zgłosić wyłączenie ich


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

1 faktura od 18.12 do 31 12 

received_579155619346385.jpeg


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

2 faktura. Nagle HBO włączone za 1zl z groszem. Ja dzwoniłam w tej sprawie na infolinię i usłyszałam, że to pomyłka. Zaraz zadzwonię by sprawdzili nagrania. 

received_579155619346385.jpeg


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 696
  • 9

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

@Karla87 nie widzę tego 1zł z groszem, na pewno jest aktywacja pakietu nc+ za 1zł, ale on wychodził w niepełnym okresie rozliczeniowym mniej niż udzielona bonifikarta - 9,90. Mam nadzieję, że się to rozwiąże. wydaje mi się, że kontakt z infolinią i reklamacja to najszybsze drogi do rozwiązania sprawy

 

Wiem też, że te faktury są strasznie długie i trudno czytelne, ale czytałam ostatnio, że jeżeli w łączonych pakietach (takich jak Orange Love) są wyszczególnione koszty za każdą z usług, to można np odliczyć później internet od podatku, więc to wydłużenie faktur jest w jakimś konkretnym celu.


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Ciezko mi się pisze na tej stronie, wyrzuca mnie i wolno idzie. Dlatego niechcący dodałam te same faktury. To jest 2 faktura na której widać 

 

received_511139659403939.jpeg