Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 691
  • 9

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Racja. Podejrzewam, że dlatego, że jest cały miesiąc za 0zł, te 2 dni zostały rozliczone kwotowo. Pytałam też wcześniej, czy coś w rozmowie było wspominane o tych kanałach HBO?


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

No właśnie nie było. Dlatego cała ta sytuacja jest dla mnie dziwna. W salonie jasno było ustalone jaki pakiet był zakupiony i jaki włączony na "chwilę" Właśnie  na czacie zgłosiłam by dołączyli do mojej reklamacji rozmowę z infolinią wtedy kiedy przyszła ta faktura za hbo i pakiet komfortowy. 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Mam bardzo podobną sytuację. Wzięłam usługę Orange Love za 99 zł, po miesiącu kiedy przyszedł rachunek 130 zł okazało się że mam jakiś dodatkowy pakiet kanałów za 30 zł (canal+) których nie brałam i nie mam tego w umowie. Mimo zgłoszeń, nic z tym narazie nie mogę zrobić, telefonicznie powiedziano mi, że wygląda na to, że byłam ponownie w salonie Orange, tydzień po podpisaniu umowy, podpisać kolejną umowę na dodatkowe kanały, udałam się więc do salonu aby mi pokazano w takim razie umowę której nie podpisałam, ale umów w salonie nie ma i znajdują się w jakimś archiwum, a pani która podpisywała ze mną umowę, w tym salonie już nie pracuje (pracuje w salonie ale s innym mieście). Nadal czekam na rozwiązanie sprawy bo dla mnie to oszustwo, płacę za coś czego nie brałam i w żadnym wypadku nie podpisywałam kolejnych umów na jakiekolwiek dodatkowe kanały i nie mogę jej zobaczyć. Nie mogę z tego zrezygnować, umowy też nie mogę zobaczyć którą rzekomo podpisałam, rachunki przychodzą nie raz po ok.170 zł bo jeszcze płacę za infolinię aby sprawę wyjaśnić. Umowa podpisana w Częstochowie w galerii Jurajskiej.


Poziom 40, Guru *****
  • 30150
  • 23319
  • 1299

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Umowa na Canal+ jest na dodatkowych kartkach bo nie jest to umowa z Orange a z platformą canal+. Sprawdź wszystkie papiery.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Nie mam żadnych dodatkowych kartek, wszystko dokładnie sprawdziłam i przeczytałam. (Chodzi oczywiście o te 3 dodatkowe kanały Canal+,  Canal film i Canal family). Informacje jakie uzyskałam przez telefon, to umowa na pakiet tych dodatkowych kanałow został zawarty około tydzień po tym jak podpisałam umowę Orange Love, czyli nawet nie została zawarta tego samego dnia. Nie ma takiej możliwości a bym pojechała ponownie do salonu podpisywać kolejną umowę na jakieś dodatkowe kanały. A czytając opinie na temat Orange na różnych stronach widzę że nie jestem jedyną osobą której włączono jakieś dodatkowe usługi. 


Poziom 37, Guru **
  • 9837
  • 16222
  • 319

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

@Wiktoria4 na e-mail nie przyszły żadne potwierdzenia po podpisywaniu umowy?

Można próbować w tej sprawie skontaktować się jeszcze z Canal+, tel. 22 310 45 45 lub 23 310 47 47.

 

Jeżeli dzwonisz z numeru abonamentowego na infolinię Orange pod nr. 510 100 100, to opłata wynosi 29 groszy za minutę. Proponuję zadzwonić z telefonu od konkurencji lub zakupić starter Orange na kartę za 5 PLN. Na koncie jest 5 PLN ważne 30 dni. Koszt połączenia z infolinią z takiego startera to 1,5 PLN niezależnie od czasu trwania połączenia, więc wystarczy na 3 rozmowy/połączenia.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Jak już wcześniej pisałam, w salonie Orange podpisałam umowę Orange Love, po otrzymaniu wyższych rachunków okazało się, że mam jeszcze dodatkowy pakiet canal+ za 30 zł miesięcznie. Telefonicznie udało mi się ustalić, że umowa na dodatkowy pakiet tv została zawarta w tym samym salonie, TYDZIEŃ PO TYM jak zawarłam umowe orange love.
Na infolinii od początku mówiłam, że nie brałam dodatkowych pakietów, nie byłam ponownie w salonie i w żadnym wypadku nie podpisywałam kolejnej umowy,  pisząc w skrócie ze strony konsultantów nie otrzymałam żadnej pomocy w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Chciałam z tego zrezygnować ale na info.powedziano mi, że nie mogę, ponieważ termin na to minął, absurd bo ja nie wiedziałam, że coś takiego mam. Miałam czekać na tel. oczywiście czas mijał, nie doczekałam się. Na długi czas dałam sobie spokój. Przy innej okazji dzwoniąc, ponownie wspominałam o tym dodatkowym pakiecie, tym razem nie zostawiłam tego, po moich telefonach w końcu otrzymałam odpowiedź, że faktycznie umowy takiej nie ma i zwrócono mi ponad 600 zł oraz zwrot kwoty za rozmowy na infolinię z ostatnich miesięcy.
Umowa niebawem mi się kończy i w sprawie jej przedłużenia to dzwonią regularnie!!! ale na moje zgłoszenia, że nie podpisywałam dodatkowej umowy oraz chce ją w takim razie zobaczyć, to bardzo długo nie robiono nic. Sprawe zgłosiłam powiedziano mi że jest 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, po upływie 30 dni żadnych tel, i to ja nie jedno krotnie dzwoniłam co w związku moją sprawą. Tak się traktuje klientów.


Poziom 30, Ekspert
  • 1381
  • 1709
  • 121

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Złóż pisemną reklamację i zażądaj kopii umowy, jeśli jej nie ma zażądaj rozwiązania umowy z winy Orange.

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 6
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Moja reklamacja w końcu została uznana, ale trwało to bardzo bardzo długo. W końcu przyznano, że umowy na dodatkową usługę nie ma, i nic takiego nie podpisałam. Zwrócono mi ponad 600 zł. O tym, że nie podpisałam tej umowy zgłaszałam prawie dwa lata temu i za każdym razem to zgłoszenie zostało po prostu "olane" Tylko przez mój upór zajęto się tą sprawą. Bo dlaczego mam płacić za coś czego wiem że nie brałam i nie korzystałam z tego. W dodatku przeczytałam, że jest więcej osób w podobnej sytuacji, gdzie zostały włączone usługi na które klient nie podpisał umowy, dla mnie to jest nie zrozumiałe jak można działać w ten sposób.


Poziom 12, Recenzent
  • 10
  • 10
  • 0

Włącznie usług bez zgody i wiedzy klienta!

Też w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i odzyskać pieniądze. Jednak za połączenia z infolinią juz nie raczyli mi zwrócić. No i co jest najśmieszniejsze wczoraj dostałam fakturę na której znów są dziwne sumy i pakiety których nie zamawiałam;l 😉 tragedia ogolnie, jeszcze rok i uciekam stąd...