Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoIP i własna centrala


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

VoIP i własna centrala

Witam,
mam w biurze telefon stacjonarny. Z tego co wiem, to jest to jeszcze linia analogowa. Dodatkowo używana jest stara centrala Panasonic. W planach jest jednak przejście na VoIP. Nie chcę jednak korzystać z wirtualnej centrali, ale ze sprzętowej - dokładnie z Grandstream UCM6202. I teraz pytanie - czy w Orange można skorzystać z własnej centrali VoIP? Czy tylko z wirtualnej?

 

Pozdrawiam

A.

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32709
  • 38352
  • 1384

VoIP i własna centrala

A jedno z tych dwóch rozwiązań spełni oczekiwania? http://www.orange.pl/kid,4003367172,id,4004061948,article.html

Jeśli tak, to jest opcja gdzie zostawić kontakt. Jeśli nie, to umów się z lokalnym przedstawicielem/account managerem.