18-05-2018
16:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2018
16:39
VoIP i własna centrala
Witam,
mam w biurze telefon stacjonarny. Z tego co wiem, to jest to jeszcze linia analogowa. Dodatkowo używana jest stara centrala Panasonic. W planach jest jednak przejście na VoIP. Nie chcę jednak korzystać z wirtualnej centrali, ale ze sprzętowej - dokładnie z Grandstream UCM6202. I teraz pytanie - czy w Orange można skorzystać z własnej centrali VoIP? Czy tylko z wirtualnej?
Pozdrawiam
A.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
18-05-2018
17:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-05-2018
17:42
VoIP i własna centrala
A jedno z tych dwóch rozwiązań spełni oczekiwania? http://www.orange.pl/kid,4003367172,id,4004061948,article.html
Jeśli tak, to jest opcja gdzie zostawić kontakt. Jeśli nie, to umów się z lokalnym przedstawicielem/account managerem.
Jeśli tak, to jest opcja gdzie zostawić kontakt. Jeśli nie, to umów się z lokalnym przedstawicielem/account managerem.