Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługi elektronicznej

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 119
  • 0

Usługi elektronicznej

Witam dlaczego nie rozlicza odrazu skoro zgłoszone u który o zgłoszeń o zwroty usługi elektronicznej powinno minus z faktury co dzieje z księgową nie mogę kontakt z odział księgi z faktura 

 

________

* Temat przeniesiony z O społeczności - Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Usługi elektronicznej

@jarulll17 rozliczenia są najczęściej realizowane do dwóch dni roboczych. Jeżeli masz zaległość w płatnościach i zablokowane usługi, to czasami konsultanci na infolinii, czacie mogą pomóc w odblokowaniu usług.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Usługi elektronicznej

@jarulll17 rozliczenia są najczęściej realizowane do dwóch dni roboczych. Jeżeli masz zaległość w płatnościach i zablokowane usługi, to czasami konsultanci na infolinii, czacie mogą pomóc w odblokowaniu usług.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 119
  • 0

Usługi elektronicznej

chodziło to że skoro była o zwrota o temat apple no dlaczego księgowa nie widzi z systemie czy są problem jakość i też nie pilnuje o porządek u rata po kroków brak powiadomienia itp coś tylko robią twoje dlaczego chce kontakt z odział księgowej wyprost 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Usługi elektronicznej

@jarulll17 niestety kontaktu bezpośredniego z działem księgowym nie ma. Trzeba reklamacją lub zgłoszeniem przekazać na infolinii lub czacie, o niewłaściwym rozliczeniu. Jeśli będzie zasadne, to będzie korekta oraz odpowiedź od Orange.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 119
  • 0

Usługi elektronicznej

no dlaczego .że nie przychodzić powiadomienia np jak dużo zgłoszenia email z pomocą techniczna skoro była rozmowa i one zrobili zgłoszenia a nie otrzymaliśmy email czekaliśmy dłużej i znowu dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłużej co jest we granie musi ktoś do pilnować napewno nie robią u porządkowania we każdej problem od pon do sob też problem z techniczną z serwisem itp czemu tak 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 710

Usługi elektronicznej

@jarulll17  czego dotyczy zwrot? Niektóre zwroty są księgowane dopiero w następnym okresie rozliczeniowym, w momencie wystawienia kolejnej faktury.

Dopiero wtedy są widoczne 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 119
  • 0

Usługi elektronicznej

więc jak zrobione powinno już być informacja wcześniej a nie później tylko wcześniej to jest dziwne sprawa 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 710

Usługi elektronicznej

@jarulll17  jeśli jest to zwrot i ma być zaksięgowany z okresem rozliczeniowym, to tak jest, że cała sprawa jest niewidoczna do wystawienia następnej faktury. Podobno tak jest, że nie widać tego w systemach 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Usługi elektronicznej

@jarulll17 w sprawie zwrotów @agat13 ma rację. Zaksięgowanie jest w następnym cyklu rozliczeniowym, chyba, że jest koniec umowy, to jest wystawiana korekta. Wtedy o zwrot nadpłaty trzeba się zwrócić do konsultanta.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 38
  • 119
  • 0

Usługi elektronicznej

No ok macie rację no chwila skoro we 24/7 z tej powinno być już systemie dokładnie analizować a potem wystawić faktura dokładnie nie wiem dlaczego tak odrazu tylko z sobotę a nie piątek co jest we gramie