- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam dlaczego nie rozlicza odrazu skoro zgłoszone u który o zgłoszeń o zwroty usługi elektronicznej powinno minus z faktury co dzieje z księgową nie mogę kontakt z odział księgi z faktura
________
* Temat przeniesiony z O społeczności - Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jarulll17 rozliczenia są najczęściej realizowane do dwóch dni roboczych. Jeżeli masz zaległość w płatnościach i zablokowane usługi, to czasami konsultanci na infolinii, czacie mogą pomóc w odblokowaniu usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jarulll17 rozliczenia są najczęściej realizowane do dwóch dni roboczych. Jeżeli masz zaległość w płatnościach i zablokowane usługi, to czasami konsultanci na infolinii, czacie mogą pomóc w odblokowaniu usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
chodziło to że skoro była o zwrota o temat apple no dlaczego księgowa nie widzi z systemie czy są problem jakość i też nie pilnuje o porządek u rata po kroków brak powiadomienia itp coś tylko robią twoje dlaczego chce kontakt z odział księgowej wyprost
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
@jarulll17 niestety kontaktu bezpośredniego z działem księgowym nie ma. Trzeba reklamacją lub zgłoszeniem przekazać na infolinii lub czacie, o niewłaściwym rozliczeniu. Jeśli będzie zasadne, to będzie korekta oraz odpowiedź od Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
no dlaczego .że nie przychodzić powiadomienia np jak dużo zgłoszenia email z pomocą techniczna skoro była rozmowa i one zrobili zgłoszenia a nie otrzymaliśmy email czekaliśmy dłużej i znowu dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłużej co jest we granie musi ktoś do pilnować napewno nie robią u porządkowania we każdej problem od pon do sob też problem z techniczną z serwisem itp czemu tak
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
@jarulll17 czego dotyczy zwrot? Niektóre zwroty są księgowane dopiero w następnym okresie rozliczeniowym, w momencie wystawienia kolejnej faktury.
Dopiero wtedy są widoczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
więc jak zrobione powinno już być informacja wcześniej a nie później tylko wcześniej to jest dziwne sprawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
@jarulll17 jeśli jest to zwrot i ma być zaksięgowany z okresem rozliczeniowym, to tak jest, że cała sprawa jest niewidoczna do wystawienia następnej faktury. Podobno tak jest, że nie widać tego w systemach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
@jarulll17 w sprawie zwrotów @agat13 ma rację. Zaksięgowanie jest w następnym cyklu rozliczeniowym, chyba, że jest koniec umowy, to jest wystawiana korekta. Wtedy o zwrot nadpłaty trzeba się zwrócić do konsultanta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi elektronicznej
No ok macie rację no chwila skoro we 24/7 z tej powinno być już systemie dokładnie analizować a potem wystawić faktura dokładnie nie wiem dlaczego tak odrazu tylko z sobotę a nie piątek co jest we gramie
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »