Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 14
  • 0

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

Cześć wszystkim,

Od paru miesięcy mam pakiet love Extra w wersji max. W ramach niego mam HBO z 4K. Teraz wg. informacji z grupy (maila nie dostałem) podobno mam mieć obniżony pakiet na wersję fullHD. Jak rozumiem Orange obniży adekwatnie rachunek?

19 ODPOW. 19

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13360
  • 54786
  • 647

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

@Rogacz8891  pytanie: jakiej obniżki się spodziewasz? 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 14
  • 0

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

Wyceniam dzisiejszy pakiet HBO wraz z kanałami 4k i kanałami TV na około 60-70zł miesięcznie. Także obniżka o 50% tej kwoty będzie dobra, ewentualnie możliwość wyłączenia całego pakietu HBO i obniżenie abonamentu o te 60-70zł 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13360
  • 54786
  • 647

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

@Rogacz8891  kolejne nasuwające się pytanie: czy obniżenie jakości na FullHD podyktowane jest odgórnie przez właściciela serwisu, czy wynika z decyzji dostawcy ( retransmitera) kanałów? 

Jak to wygląda w umowie z dostawcą? Są punkty zapisane co ma się sądzić w takim przypadku osłabienia jakości serwisu?

Anonim

Nie dotyczy

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

@Rogacz8891 

Są 2 wyjścia:

- akceptujesz zmianę

- rezygnujesz z całej umowy, mimo że jesteś być może zadowolony z innych usług

 

3 wyjścia nie ma.

A można było:

- obniżyć rachunek wyłączając HBO, zainteresowani zaabonowali by usługę oddzielnie w ramach najlepszej jakości

-umożliwić przejście na plan Premium za dopłatą.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 18
  • 0

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

  1. Na razie nie ma informacji o możliwości dokupienia wersji Premium w Max.
  2. Ja umowę wypowiedziałem (Orange Love Extra), ale dostałem maila z informacją, że mogę, poza tym mogłem sobie pozwolić na stratę numeru kom., a bardziej angażować mi się w proces nie chciało - konsultant w salonie nie był zbyt pomocny, może na infolinii lepiej by mi doradzili.
  3. Ogólnie proces wypowiedzenia jest dla mnie dość niejasny, bo potwierdzenia z salonu nie dostałem (konsultant mówił o powiadomieniu mailowym). Więc zapytałem na czacie, czy jest w systemie (jest).
  4. Wg konsultanta usługi miały być odłączone na koniec okresu rozliczeniowego. Przyszły mi SMSy z informacją że mobile odłączą 10 czerwca, a usługi domowe 11 czerwca.
  5. W salonie pokazało karę umowną w wysokości ~2500 zł, na mój Orange pokazuje ~1800 zł. Wypowiedzenie było złożone z adnotacją o braku kary umownej za rezygnację w związku z migracja HBO Max do MAX.
  6. Skoro odłączają mi usługi w dniu migracji do MAX, domyślam się, że poprawnie przyjęto moje wypowiedzenie i jego warunki (brak kary umownej).
  7. Gdyby chcieli mnie obciążyć karą, to mam zachowane wiadomości od operatora na wypadek ewentualnego odwołania się.

Ogólnie proces wypowiedzenia tyłka nie urywa pod względem klarowności.

Skorzystałem z możliwości wypowiedzenia i znalazłem ( nawet tańsze) usługi o podobnej jakości, chociaż gdyby przyznali MAX Premium to nawet bym o tym wypowiedzeniu nie pomyślał. Chcieli na mnie zaoszczędzić maksymalnie 20 zł/mc (cennikowo), bo 20 zł to jest różnica w miesięcznym koszcie między MAX Standard a Premium - a stracili stałego klienta przynajmniej na 2 lata. Nic tylko im pogratulować.  

 

 

 

__________________

*Post poddany edycji - moderator Wojciech.

Anonim

Nie dotyczy

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

AD5.

 

 

Jestem obecnie sceptycznie nastawiony czy jest możliwość zerwania umowy   bez zapłacenia  kary, bo sytuacja jest niemal identyczna. Treść listu z 2017 r i maila podobna. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 14
  • 0

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

Tylko wiesz ze mnie o jako klienta nie obchodzi? Podpisana jest umowa abc i obie strony powinny dotrzymać jej warunków, skoro Orange nagle nie jest w stanie to powinno stanąć na rzęsach i przyjść do mnie z propozycjami.

@MrJacob990  W moim wypadku zaspokoi mnie albo ten pakiet premium z Max, albo obniżenie rachunku za całkowite wycięcie usługi HBO i zakupię ją sobie sam, za cały rok, lub też jestem otwarty na propozycje z orange.
Znajdą mnie  łatwo po zgłoszeniu: C9271263601 które dotyczy problemów z kontem na nasz orange.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 65
  • 67
  • 0

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

Witam.

Usługę HBO MAX a obecnie MAX można zamówić bezpośrednio w HBO. Cena Premium MAX 49,99 zł na miesiąc albo 499 zł za cały rok.

 

Anonim

Nie dotyczy

Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.

Czekam na kod promocyjny w Player.

Ciekawe jaką ofertę zaproponują..