- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Cześć wszystkim,
Od paru miesięcy mam pakiet love Extra w wersji max. W ramach niego mam HBO z 4K. Teraz wg. informacji z grupy (maila nie dostałem) podobno mam mieć obniżony pakiet na wersję fullHD. Jak rozumiem Orange obniży adekwatnie rachunek?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
@Rogacz8891 pytanie: jakiej obniżki się spodziewasz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Wyceniam dzisiejszy pakiet HBO wraz z kanałami 4k i kanałami TV na około 60-70zł miesięcznie. Także obniżka o 50% tej kwoty będzie dobra, ewentualnie możliwość wyłączenia całego pakietu HBO i obniżenie abonamentu o te 60-70zł 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
@Rogacz8891 kolejne nasuwające się pytanie: czy obniżenie jakości na FullHD podyktowane jest odgórnie przez właściciela serwisu, czy wynika z decyzji dostawcy ( retransmitera) kanałów?
Jak to wygląda w umowie z dostawcą? Są punkty zapisane co ma się sądzić w takim przypadku osłabienia jakości serwisu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Są 2 wyjścia:
- akceptujesz zmianę
- rezygnujesz z całej umowy, mimo że jesteś być może zadowolony z innych usług
3 wyjścia nie ma.
A można było:
- obniżyć rachunek wyłączając HBO, zainteresowani zaabonowali by usługę oddzielnie w ramach najlepszej jakości
-umożliwić przejście na plan Premium za dopłatą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
- Na razie nie ma informacji o możliwości dokupienia wersji Premium w Max.
- Ja umowę wypowiedziałem (Orange Love Extra), ale dostałem maila z informacją, że mogę, poza tym mogłem sobie pozwolić na stratę numeru kom., a bardziej angażować mi się w proces nie chciało - konsultant w salonie nie był zbyt pomocny, może na infolinii lepiej by mi doradzili.
- Ogólnie proces wypowiedzenia jest dla mnie dość niejasny, bo potwierdzenia z salonu nie dostałem (konsultant mówił o powiadomieniu mailowym). Więc zapytałem na czacie, czy jest w systemie (jest).
- Wg konsultanta usługi miały być odłączone na koniec okresu rozliczeniowego. Przyszły mi SMSy z informacją że mobile odłączą 10 czerwca, a usługi domowe 11 czerwca.
- W salonie pokazało karę umowną w wysokości ~2500 zł, na mój Orange pokazuje ~1800 zł. Wypowiedzenie było złożone z adnotacją o braku kary umownej za rezygnację w związku z migracja HBO Max do MAX.
- Skoro odłączają mi usługi w dniu migracji do MAX, domyślam się, że poprawnie przyjęto moje wypowiedzenie i jego warunki (brak kary umownej).
- Gdyby chcieli mnie obciążyć karą, to mam zachowane wiadomości od operatora na wypadek ewentualnego odwołania się.
Ogólnie proces wypowiedzenia tyłka nie urywa pod względem klarowności.
Skorzystałem z możliwości wypowiedzenia i znalazłem ( nawet tańsze) usługi o podobnej jakości, chociaż gdyby przyznali MAX Premium to nawet bym o tym wypowiedzeniu nie pomyślał. Chcieli na mnie zaoszczędzić maksymalnie 20 zł/mc (cennikowo), bo 20 zł to jest różnica w miesięcznym koszcie między MAX Standard a Premium - a stracili stałego klienta przynajmniej na 2 lata. Nic tylko im pogratulować.
__________________
*Post poddany edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
AD5.
Jestem obecnie sceptycznie nastawiony czy jest możliwość zerwania umowy bez zapłacenia kary, bo sytuacja jest niemal identyczna. Treść listu z 2017 r i maila podobna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Tylko wiesz ze mnie o jako klienta nie obchodzi? Podpisana jest umowa abc i obie strony powinny dotrzymać jej warunków, skoro Orange nagle nie jest w stanie to powinno stanąć na rzęsach i przyjść do mnie z propozycjami.
@MrJacob990 W moim wypadku zaspokoi mnie albo ten pakiet premium z Max, albo obniżenie rachunku za całkowite wycięcie usługi HBO i zakupię ją sobie sam, za cały rok, lub też jestem otwarty na propozycje z orange.
Znajdą mnie łatwo po zgłoszeniu: C9271263601 które dotyczy problemów z kontem na nasz orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Witam.
Usługę HBO MAX a obecnie MAX można zamówić bezpośrednio w HBO. Cena Premium MAX 49,99 zł na miesiąc albo 499 zł za cały rok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa MAX, obniżenie ceny ze względu na brak 4k.
Czekam na kod promocyjny w Player.
Ciekawe jaką ofertę zaproponują..
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »