- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, nie działa TV, nieudolność Orange
Temat przeniesiony z Telewizja - moderator Bartłomiej
W czwartek (30 stycznia) do obecnej umowy internetu dobierałem IPTV i multiroom, umowa podpisana w BOK, dekodery 2x Samsung ICU 100 wydane, umowa na pakiet Canal+ podpisana. Zgodnie z zaleceniami z podłączeniem poczekałem do następnego dnia. W piątek 31 stycznia około godziny 14 pierwsze uruchomienie TV i pierwsze negatywne zaskoczenie działa tylko pakiet Optymalny i Canal+. Telefon do Orange i informacja, że 1 lutego wskoczy nowy okres rozliczeniowy i wszystko zostanie uruchomione. Sobota (1 lutego), godziny wieczorne pakietów dodatkowych nadal brak. Ponowny telefon do Orange i informacja, że dopiero w poniedziałek rano technik włączy ręcznie.
Poniedziałek (3 lutego), TV dalej niewidoczna w Mój Orange, wygenerowana faktura za sam internet, nadal brak pakietów dodatkowych a na dodatek przestaje działać pakiet Canal+. Telefon do Orange nic nie pomógł, a więc udaje się do punktu, w którym podpisałem umowę 5 dni temu !!! Pani gdzieś tam zadzwoniła i dowiedziała się, że w tym samym czasie ktoś w kraju podpisywał umowę i ma taki sam numer stacjonarny nadany jak mój i musimy anulować umowę i podpisać na nowo, bo system nie akceptuje umowy, tylko jest jako oczekująca. Anulowanie umowy puszczone, jeszcze tego samego dnia najpóźniej jutro rano umowa zostanie anulowana i Pani z BOK zadzwoni, abym przyjechał oddać dekodery i na nowo podpisać umowę i zabrać nowe dekodery.
Wtorek (4 lutego), zero telefonu z BOK, no to kolejna wycieczka do BOK około godziny 14. Dziś już wersja z takim samym numerem stacjonarnym nieaktualna i totalny brak wytłumaczenia co się dzieje. Aby jeszcze było śmieszniej dziś TV nie działa całkowicie. Orange nic nie wie, Pani z BOK mówi, aby czekać na anulacje, która nie wiadomo kiedy będzie.
Pierwszy raz spotykam się z takim czymś, za dwa dni będzie tydzień od momentu podpisania umowy a TV dalej nie ma a Orange nic z tym nie robi ! Codziennie dzieje się coś nowego i robi się coraz ciekawiej. Dodam, tylko że dzień po podpisaniu umowy na e-mail dostałem potwierdzenie, że usługa już działa i wszystkie pakiety dodatkowe również.
Obecnie nie mogę anulować umowy, podpisać nowej ani korzystać z TV. Ciekawe co będzie dalej...
BRAWO ORANGE !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
@pattro Witam w tym momencie napisz reklamację spokojnie i wyjaśnij tak jak nam to zrobiłeś . reklamacje możesz składać na czacie w pliku pdf lub pod nr telefonu 510100100 oraz w najbliższym salonie . pamiętaj by żądać numer reklamacji .reklamacja powinna potrwać i wyjaśnianie do 30 dni .
w linku metody kontaktu https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
Reklamacja już dawno została złożona, tylko co mi po niej, jeżeli nie mogę korzystać z TV a obecna umowa nie jest anulowana ani aktywowana? Do wczoraj mogłem oglądać, chociaż pakiet Optymalny obecnie nie działa już nic.
Czy naprawdę nie ma kogoś, kto jednym guzikiem anuluje albo aktywuje umowe, która wisi w systemie jako oczekująca?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
@pattro za brak świadczenia usługi nie powinna zostać naliczona opłata dany okres. Teraz trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji. Szkoda, że taka sytuacja zaistniała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
W obecnym momencie naliczanie opłat to najmniejszy problem. Umowa z nc+ skończyła się w piątek, a od dziś zostałem całkowicie bez TV i jeszcze trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji kilka, kilkanaście dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
@pattro niestety, bez rozpatrzenia reklamacji nic za bardzo nie da się zrobić. Trzymam kciuki, że odpowiedź na reklamację szybko dostaniesz i będzie można podjąć stosowne kroki co do obecnej umowy, albo aktywować, albo rozwiązać i podpisać nową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, brak TV, nieudolność Orange
tak jak kolega @ketrasaArtur mówi czekać trzeba na wyniki reklamacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Umowa w zawieszeniu, nie działa TV, nieudolność Orange
@pattronapisał(-a)Temat przeniesiony z Telewizja - moderator Bartłomiej
.....
Pani gdzieś tam zadzwoniła i dowiedziała się, że w tym samym czasie ktoś w kraju podpisywał umowę i ma taki sam numer stacjonarny nadany jak mój i musimy anulować umowę i podpisać na nowo, bo system nie akceptuje umowy...
To jakiś żart?! To przecież niemożliwe. A jeśli komuś w umowie wpisali nieprawidłowy (bo twój) numer to jemu powinni anulować a nie tobie! Paranoja...