- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chyba nie do końca tak z tą aktywacją... po prostu, za nowy numer zazwyczaj naliczana jest opłata za aktywację. Niekiedy w ramach różnych promocji można być z takiej opłaty zwolniony. Jeżeli kontaktowałeś się z BOK, a nadal masz wątpliwości, brak informacji, to dopytuj tam, bo tylko oni mają wgląd w Twoje dane, mogą sprawdzić od kiedy jakiś numer jest aktywy, za co masz naliczone opłaty itd.
Jeśli masz smartfon, to używając aplikacji Mój Orange możesz za darmo połączyć się z doradcą (BOK) - wystarczy zalogować się pełnymi danymi konta użytkownika - jeśli nie masz takiego konta - załóż je na WWW.orange.pl
Pablo945 napisał(-a):
Witam, kilka dni temu podpisałem umowę, orange love (neostrada, tv, tel domowy, tel komórkowy - jedynie abonament na 2 numery bo telefony są), dwie osoby w rodzinie posiadają telefon komórkowy, jednej przyszedł wczoraj sms że abonament jest już aktywny (darmowe rozmowy smsy itd.), natomiast mi miał dzisiaj przyjść a nadal nic nie otrzymałem i pobiera mi środki z konta, a taką informację dostałem w najbliższym serwisie orange. Dodam iż przy następnej fakturze mam zapłacić dodatkowo 50 zł za aktywację mojego numeru, a moje pytanie brzmi następująco, ile muszę czekać na aktywację abonamentu na moim numerze? Tak jak napisałem wcześniej, w serwisie powiedzieli że dzisiaj a nadal nie dostałem żadnego sms. Dodatkowo mam zapłacić kilka zł więcej na fakturze za to że abonament ma być aktywny od dzisiaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chyba nie do końca tak z tą aktywacją... po prostu, za nowy numer zazwyczaj naliczana jest opłata za aktywację. Niekiedy w ramach różnych promocji można być z takiej opłaty zwolniony. Jeżeli kontaktowałeś się z BOK, a nadal masz wątpliwości, brak informacji, to dopytuj tam, bo tylko oni mają wgląd w Twoje dane, mogą sprawdzić od kiedy jakiś numer jest aktywy, za co masz naliczone opłaty itd.
Jeśli masz smartfon, to używając aplikacji Mój Orange możesz za darmo połączyć się z doradcą (BOK) - wystarczy zalogować się pełnymi danymi konta użytkownika - jeśli nie masz takiego konta - załóż je na WWW.orange.pl
Pablo945 napisał(-a):
Witam, kilka dni temu podpisałem umowę, orange love (neostrada, tv, tel domowy, tel komórkowy - jedynie abonament na 2 numery bo telefony są), dwie osoby w rodzinie posiadają telefon komórkowy, jednej przyszedł wczoraj sms że abonament jest już aktywny (darmowe rozmowy smsy itd.), natomiast mi miał dzisiaj przyjść a nadal nic nie otrzymałem i pobiera mi środki z konta, a taką informację dostałem w najbliższym serwisie orange. Dodam iż przy następnej fakturze mam zapłacić dodatkowo 50 zł za aktywację mojego numeru, a moje pytanie brzmi następująco, ile muszę czekać na aktywację abonamentu na moim numerze? Tak jak napisałem wcześniej, w serwisie powiedzieli że dzisiaj a nadal nie dostałem żadnego sms. Dodatkowo mam zapłacić kilka zł więcej na fakturze za to że abonament ma być aktywny od dzisiaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uaktywnienie abonamentu na karcie sim
Już wszystko działa 😉 temat można zamknąć.