- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gdzie jest szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy ?
Nigdzie nie mogę go znaleźć... Dawniej był dostępny szczegółowy wykaz połączeń za wszystkie usługi przy fakturze a teraz tylko zebrane koszty usług...
Jak sprawdzić za co musimy zapłać wyższą opłatę poza abonament ?
Jak sprawdzić do kogo dzwoniliśmy 1, 2 3 miesiące temu ?
Operator ma obowiązek dać nam dostęp do takich informacja z ostatnich 12 miesięcy !
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Noooo teraz to działa !
A co trzeba było ustawić, żeby pobierał się szczegółowy wykaz połączeń ?
Zaznaczając oba pola wyboru, mimo to wcześniej pobierał się tylko załącznik z fakturą a teraz pobierają się dwa załączniki faktura i szczegółowy wykaz połączeń (billing) ?
Dodam, że aby w ogóle pobierały się załączniki (pojawiające się w nowych okienkach przeglądarki) należało w przeglądarce w dodatkach blokujących takich jak uBlock czy Badger wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek dla witryny orange.pl !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
Sposoby na sprawdzenie billingu
- aplikacja Mój Orange
- strona www Nowy Mój Orange
- napisać na czacie prośbę o billing z danego okresu
https://www.orange.pl/view/kontakt
Najlepiej przez WWW w NMO spokojnie sprawdzisz historie rok do tylu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
Wiesz, sprawdzałeś, czy Ci się wydaje ?
1) W aplikacji Nowy Mój Orange wer. 5.0.1.3359 - nigdzie nie ma takiej zakładki, żeby zmienić datę bieżącego okresu na okres historyczny (może znajsz jakiś fajny trik jak ustawić datę, dokładnie w której zakładce ?).
2) Na stronie www NMO podobnie, podaj dokładnie w której zakładce jest możliwość zmiany zakresu dat historycznych, może też znasz jakiś fajny trik, żeby to ustawić (wyświetla się wyłącznie okres bieżący bez możliwości zmiany daty).
3) W święta takie jak dzisiaj "Czat" nie działa...
Czekam na pomocną odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
Wiesz, sprawdzałeś czy Ci się zdaje ?
W mojej fakturze jest tylko szczegółowy wykaz opłat za usługi ale nie ma szczegółowego billingu połączeń i SMS-ów. Chyba, że jestem wyjątkiem i w mojej fakturze są niepełne dane (np. na zaznaczyłem jakiejś zgody, o której nie wiem i przez to nie mam szczegółowego billingu połączeń).
Dawniej otrzymywałem pocztą oprócz faktury dodatkowy załącznik, w którym był szczegółowy billing połączeń a teraz go nie ma i nie można go ściągnąć ze strony Nowy Mój Orange ani w aplikacji mobilnej Nowy Mój Orange. Można sprawdzić jedynie szczegółowy billing z bieżącego okresu rozliczeniowego.
Jak wiesz jak zmienić datę przeglądanego okresu rozliczeniowego na historyczny (1, 2 ,3... 12 miesięcy temu) to proszę napisz, potrzebuję sprawdzić za co została naliczona opłata dodatkowa do abonamentu, w którym jest już chyba wszystko opłacone poza... no właśnie poza czym nie wiem...
Czekam na pomocną odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
@Leszek121 ja otrzymuję e-faktury na e-maila. Tych maili od Orange nie kasuję, więc mam dostęp do archiwum od początku umowy. Sprawdzałeś swoje e-maile od Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
Sprawdziłem i w mojej fakturze w pliku pdf nie mam żadnego załącznika z billingiem... może w "Orange Love" założyli, że miłość jest ślepa i wszyscy będą płacić za wszystko nie patrząc za co... no jestem chyba dziwnym wyjątkiem...
Dodam, że przed przeniesieniem trzech numerów komórkowych i internetu mobilnego do Orange Love (orange światłowód + TV + telefon VoIP + komórki + internet mobilny) przychodziły szczegółowe billingi połączeń na mail razem z fakturą tj. do 2018-06... potem już nie !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Noooo teraz to działa !
A co trzeba było ustawić, żeby pobierał się szczegółowy wykaz połączeń ?
Zaznaczając oba pola wyboru, mimo to wcześniej pobierał się tylko załącznik z fakturą a teraz pobierają się dwa załączniki faktura i szczegółowy wykaz połączeń (billing) ?
Dodam, że aby w ogóle pobierały się załączniki (pojawiające się w nowych okienkach przeglądarki) należało w przeglądarce w dodatkach blokujących takich jak uBlock czy Badger wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek dla witryny orange.pl !
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »