Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Gdzie jest szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy ?

Nigdzie nie mogę go znaleźć... Dawniej był dostępny szczegółowy wykaz połączeń za wszystkie usługi przy fakturze a teraz tylko zebrane koszty usług...

Jak sprawdzić za co musimy zapłać wyższą opłatę poza abonament ?

Jak sprawdzić do kogo dzwoniliśmy 1, 2 3 miesiące temu ?

Operator ma obowiązek dać nam dostęp do takich informacja z ostatnich 12 miesięcy !

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Noooo teraz to działa !

A co trzeba było ustawić, żeby pobierał się szczegółowy wykaz połączeń ?

Zaznaczając oba pola wyboru, mimo to wcześniej pobierał się tylko załącznik z fakturą a teraz pobierają się dwa załączniki faktura i szczegółowy wykaz połączeń (billing) ?

 

Leszek121_0-1586794294134.png

Dodam, że aby w ogóle pobierały się załączniki (pojawiające się w nowych okienkach przeglądarki) należało w przeglądarce w dodatkach blokujących takich jak uBlock czy Badger wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek dla witryny orange.pl !

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

16 ODPOW. 16
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1436
  • 3319
  • 83

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

 

Sposoby na sprawdzenie billingu 

  • aplikacja  Mój Orange 
  • strona www Nowy Mój Orange
  • napisać na czacie prośbę o billing z danego okresu

https://www.orange.pl/view/kontakt

Najlepiej przez WWW w NMO spokojnie sprawdzisz historie rok do tylu. 

 

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Wiesz, sprawdzałeś, czy Ci się wydaje ?

 

1) W aplikacji Nowy Mój Orange wer. 5.0.1.3359 - nigdzie nie ma takiej zakładki, żeby zmienić datę bieżącego okresu na okres historyczny (może znajsz jakiś fajny trik jak ustawić datę, dokładnie w której zakładce ?).

2) Na stronie www NMO podobnie, podaj dokładnie w której zakładce jest możliwość zmiany zakresu dat historycznych, może też znasz jakiś fajny trik, żeby to ustawić (wyświetla się wyłącznie okres bieżący bez możliwości zmiany daty).

3) W święta takie jak dzisiaj "Czat" nie działa...

 

Czekam na pomocną odpowiedź.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1157
  • 1158
  • 95

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Na stronie www wchodzisz w faktury i płatności, masz dostęp do 12 faktur wstecz. Pobierasz w pdf fakturę i szczegóły twoich płatności i tam jest biling
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Wiesz, sprawdzałeś czy Ci się zdaje ?

W mojej fakturze jest tylko szczegółowy wykaz opłat za usługi ale nie ma szczegółowego billingu połączeń i SMS-ów. Chyba, że jestem wyjątkiem i w mojej fakturze są niepełne dane (np. na zaznaczyłem jakiejś zgody, o której nie wiem i przez to nie mam szczegółowego billingu połączeń).

Dawniej otrzymywałem pocztą oprócz faktury dodatkowy załącznik, w którym był szczegółowy billing połączeń a teraz go nie ma i nie można go ściągnąć ze strony Nowy Mój Orange ani w aplikacji mobilnej Nowy Mój Orange. Można sprawdzić jedynie szczegółowy billing z bieżącego okresu rozliczeniowego.

 

Jak wiesz jak zmienić datę przeglądanego okresu rozliczeniowego na historyczny (1, 2 ,3... 12 miesięcy temu) to proszę napisz, potrzebuję sprawdzić za co została naliczona opłata dodatkowa do abonamentu, w którym jest już chyba wszystko opłacone poza... no właśnie poza czym nie wiem...

 

Czekam na pomocną odpowiedź.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1157
  • 1158
  • 95

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Tak sprawdzałem u siebie przed podaniem Ci informacji. Pobieram fakturę i szczegóły twoich płatności i na samym dole pliku w pdf mam biling. Najlepiej przy pobieraniu zaznaczyć wszytko co proponuje system i w którymś z załączników musi być.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7263
  • 11618
  • 211

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

@Leszek121 ja otrzymuję e-faktury na e-maila. Tych maili od Orange nie kasuję, więc mam dostęp do archiwum od początku umowy. Sprawdzałeś swoje e-maile od Orange?

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Sprawdziłem i w mojej fakturze w pliku pdf nie mam żadnego załącznika z billingiem... może w "Orange Love" założyli, że miłość jest ślepa i wszyscy będą płacić za wszystko nie patrząc za co... no jestem chyba dziwnym wyjątkiem...

Dodam, że przed przeniesieniem trzech numerów komórkowych i internetu mobilnego do Orange Love (orange światłowód + TV + telefon VoIP + komórki + internet mobilny) przychodziły szczegółowe billingi połączeń na mail razem z fakturą tj. do 2018-06... potem już nie !

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27673
  • 18526
  • 1218

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Pobierz jeszcze raz i sprawdź załączniki.
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 12
  • 16
  • 1

Szczegółowy wykaz połączeń i SMS-ów (biling) z poprzednich 12 miesięcy

Noooo teraz to działa !

A co trzeba było ustawić, żeby pobierał się szczegółowy wykaz połączeń ?

Zaznaczając oba pola wyboru, mimo to wcześniej pobierał się tylko załącznik z fakturą a teraz pobierają się dwa załączniki faktura i szczegółowy wykaz połączeń (billing) ?

 

Leszek121_0-1586794294134.png

Dodam, że aby w ogóle pobierały się załączniki (pojawiające się w nowych okienkach przeglądarki) należało w przeglądarce w dodatkach blokujących takich jak uBlock czy Badger wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek dla witryny orange.pl !

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście