- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Jest godzina 8:50, dziś o północy rozpoczął się nowy miesiąc rozliczeniowy i oczekiwałem, że w aplikacji Mój Orange zobaczę na moim koncie "Internet Mobilny Optymalny" 50GB, zamiast tego jest 10.44GB, co oznacza że w ciągu niespełna 9 godzin wykorzystałem 40GB! Oczywiście ani w aplikacji ani na stronie nie ma żadnych szczegółów wykorzystania takiej ilości danych.
Podobna sytuacja miała miejsce miesiąc temu, wtedy wyparowało około 20GB. O co chodzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
To jest abonament, i nie ma tam aktualnie żadnych pakietów bonusowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
zapominałem dodać. o godzinie 0:06 dostałem SMS od Orange, że "Wykorzystano podstawowy pakiet danych...." a w zasadzie dostałem 2 takie SMSy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
@GWSDzwoń lub pisz do Orange tu nie mamy wglądu do twoich danych żeby Ci pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Witam ponownie, bo niestety droga reklamacyjna nie skończyła się pomyślnie (dla mnie).
W międzyczasie otrzymałem kolejną fakturę i po raz kolejny podważam jej zasadność, bo bardzo uważałem przez ten miesiąc i w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego miałem niewykorzystany transfer ~12GB (na podstawie aplikacji Mój Orange) a mimo to zostałem obciążony za 1 schodek. To co mi się wydaje dziwne, to data aktywacji 1 schodka, w załączniku do faktury napisano:
Zapasowy pakiet danych na konto - schodek 1 (data aktywacji: 2018.06.14)
Już wcześniej pisałem, że otrzymałem też SMS o godzinie 00:06 w dniu 14 czerwca, o tym że wykorzystałem pakiet danych i załącza się pakiet zapasowy. Tylko że 14 czerwca to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i nie mogłem wykorzystać w 6 minut 50GB danych!
Dlatego mam pytanie do tych którzy faktycznie wykorzystali swój pakiet podstawowy, czy informacja na fakturze o dacie aktywacji usługi "schodek 1" to zawsze początek okresu rozliczeniowego, czy faktyczna dana przekroczenia pakietu podstawowego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Stracony pakiet danych 50GB Internet Mobilny Optymalny
Kurcze wiele rzeczy mi się nie zgadza.
1) czy na pewno ten screen pochodzi z usługi internet mobilny optymalny? czy masz jeden internet mobilny na wspólnym rachunku?
2) miesiąc temu 14.06 na początku tego wątku pisałeś, że miałeś info że wykorzystano 40GB, pewnie nie masz potwierdzenia, a może pamiętasz gdzie to sprawdzałeś (serwis www, aplikacja mobilna, aplikacja na routerze, jakiś własny licznik)?
3) na screenie nie widać naliczenia opłaty 10 zł za przekroczenia, czy mógłbyś pokazać screen (oczywiście bez danych) gdzie masz te 10 zł naliczone? czy to z smsa (jeśli tak to prośba o przepisanie jego treści)
4) z tego co widać na zdjęciu zużycie jak dla mnie jest "racjonalne", 14.06 jest wykorzystane ok 2GB to jest możliwe, spora sesja jest 16.06 ok 5 GB, potem pod koniec ok 18GB. Co to godzin nocnych i początku sesji - jeśli router jest włączony non stop zwykle po północy następuję odświeżenie serwisowe i stąd taka godzina.
5) łącznie w okresie rozliczeniowym jest wykorzystane 38467843kB co daje niecałe 37GB więc masz jeszcze spory zapas by zmieścić się w limicie 50GB i 10 zł nie powinno być (1024kB=1MB, 1024MB=1GB).
- « Poprzedni
- Następny »