Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spotify Premium

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify Premium

Witam, 20 października br. zamówiłem usługę Spotify Premium. Chwilę później otrzymałem SMS o potwierdzeniu aktywacji. Mimo to nie zostało mi aktywowane konto premium. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Spotify Premium

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Spotify Premium

Najlepiej zweryfikować sprawę na bok http://orange.pl/kontakt

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Spotify Premium

@Matis24 Czy kontakt z BOK pomógł? Proszę podziel się z nami resztą tej historii, to może pomóc innym użytkownikom. Szczęśliwy mężczyzna