Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Spotify Premium

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Spotify Premium

Witam, 20 października br. zamówiłem usługę Spotify Premium. Chwilę później otrzymałem SMS o potwierdzeniu aktywacji. Mimo to nie zostało mi aktywowane konto premium. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31712
  • 32154
  • 1345

Spotify Premium

2 ODPOW. 2

Poziom 40, Guru *****
  • 31712
  • 32154
  • 1345

Spotify Premium

Najlepiej zweryfikować sprawę na bok http://orange.pl/kontakt

Poziom 26, Specjalista
  • 721
  • 1684
  • 34

Spotify Premium

@Matis24 Czy kontakt z BOK pomógł? Proszę podziel się z nami resztą tej historii, to może pomóc innym użytkownikom. Szczęśliwy mężczyzna