Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Smart Plan LTE Wspólny

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38603
  • 1385

Smart Plan LTE Wspólny

W tej ofercie nie ma 15GB!

To jest teraz przy wybranych metodach/kanałach sprzedaży.

W tej ofercie standardowo jest 10GB, potem dwa schodki po 10 zł z dodatkowymi pakietami po 5GB.

Obecnie w ramach promocji od wakacji 2016 jest dodatkowe 5GB do abonamentu (jeśli brałeś wcześniej lub kanale sprzedaży nie objętym promocją masz tylko 10GB) - szczegóły jak u Ciebie to na BOK - my nie mamy na forum wglądu do Twoich danych.

Jeśli nie korzystałeś z internetu a dostajesz smsy, to musisz upewnić się dwóch rzeczy:
1) sprawdź urządzenie/aparat czy mimo wyłączonego internetu w tle nie korzysta z danych
2) sprawdź pozostałe numery dodatkowe/główne na wspólnym rachunku - może współużytkownik tej oferty sobie "szaleje"
Jeśli to nie jest powód z 1 lub 2, sugerowałbym złożenie reklamacji np. przez mój Orange.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Smart Plan LTE Wspólny

@wierzba2705

jeżeli któryś z powyższych wpisów uważasz za pomocny w Twoim zgłoszeniu, proszę oznacz go jako rozwiązanie. Pomoże to w przyszłości osobom z podobnym problemem na szybsze znalezienie jego rozwiazania.

 

Pozdrawiam

Maciej


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1434
  • 16

Smart Plan LTE Wspólny

Dodam tylko, że te schodki internetowe włączają się automatycznie po przekroczeniu limitu i naliczają do rachunku dodatkową kwotę. Jeśli nic się nie zmieniło to można je wyłączyć, a konkretnie włączyć usługę "nie chcę schodków" za pomocą sms-a o treści "BLOKUJ" na 80148, a wtedy dodatkowe płatne pakiety po wykorzystaniu limitu w ramach abonamentu nie będą włączane.