- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
14-01-2017
08:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-01-2017
08:29
W tej ofercie nie ma 15GB!
To jest teraz przy wybranych metodach/kanałach sprzedaży.
W tej ofercie standardowo jest 10GB, potem dwa schodki po 10 zł z dodatkowymi pakietami po 5GB.
Obecnie w ramach promocji od wakacji 2016 jest dodatkowe 5GB do abonamentu (jeśli brałeś wcześniej lub kanale sprzedaży nie objętym promocją masz tylko 10GB) - szczegóły jak u Ciebie to na BOK - my nie mamy na forum wglądu do Twoich danych.
Jeśli nie korzystałeś z internetu a dostajesz smsy, to musisz upewnić się dwóch rzeczy:
1) sprawdź urządzenie/aparat czy mimo wyłączonego internetu w tle nie korzysta z danych
2) sprawdź pozostałe numery dodatkowe/główne na wspólnym rachunku - może współużytkownik tej oferty sobie "szaleje"
Jeśli to nie jest powód z 1 lub 2, sugerowałbym złożenie reklamacji np. przez mój Orange.
To jest teraz przy wybranych metodach/kanałach sprzedaży.
W tej ofercie standardowo jest 10GB, potem dwa schodki po 10 zł z dodatkowymi pakietami po 5GB.
Obecnie w ramach promocji od wakacji 2016 jest dodatkowe 5GB do abonamentu (jeśli brałeś wcześniej lub kanale sprzedaży nie objętym promocją masz tylko 10GB) - szczegóły jak u Ciebie to na BOK - my nie mamy na forum wglądu do Twoich danych.
Jeśli nie korzystałeś z internetu a dostajesz smsy, to musisz upewnić się dwóch rzeczy:
1) sprawdź urządzenie/aparat czy mimo wyłączonego internetu w tle nie korzysta z danych
2) sprawdź pozostałe numery dodatkowe/główne na wspólnym rachunku - może współużytkownik tej oferty sobie "szaleje"
Jeśli to nie jest powód z 1 lub 2, sugerowałbym złożenie reklamacji np. przez mój Orange.
20-01-2017
01:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2017
01:59
Smart Plan LTE Wspólny
jeżeli któryś z powyższych wpisów uważasz za pomocny w Twoim zgłoszeniu, proszę oznacz go jako rozwiązanie. Pomoże to w przyszłości osobom z podobnym problemem na szybsze znalezienie jego rozwiazania.
Pozdrawiam
Maciej
20-01-2017
06:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2017
06:23
Smart Plan LTE Wspólny
Dodam tylko, że te schodki internetowe włączają się automatycznie po przekroczeniu limitu i naliczają do rachunku dodatkową kwotę. Jeśli nic się nie zmieniło to można je wyłączyć, a konkretnie włączyć usługę "nie chcę schodków" za pomocą sms-a o treści "BLOKUJ" na 80148, a wtedy dodatkowe płatne pakiety po wykorzystaniu limitu w ramach abonamentu nie będą włączane.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »