Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Smart Plan LTE Wspólny

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny

Witam,

Chciałbym sie zapytać ile tak naprawde mam GB internetu.

Otóż posiadam oferte za 80 zł w której jest internet 15GB + nawet 10GB 

Ostatnio po wykorzystaniu 10GB otrzymałem SMSa, że 10GB ze współdzielonego pakietu zostało wykorzystane, w związku z czym zostanie włączony współdzielony pakiet 5GB za 10zł. Nigdzie nie moge znaleźć tej usługi, którą chce wyłaczyć czyli "Nie chce schodków".

A więc ile mam internetu do wykorzystania mieisęcznie i jak wyłączyć tą usługe 5gb za 10?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Smart Plan LTE Wspólny

W tej ofercie nie ma 15GB!

To jest teraz przy wybranych metodach/kanałach sprzedaży.

W tej ofercie standardowo jest 10GB, potem dwa schodki po 10 zł z dodatkowymi pakietami po 5GB.

Obecnie w ramach promocji od wakacji 2016 jest dodatkowe 5GB do abonamentu (jeśli brałeś wcześniej lub kanale sprzedaży nie objętym promocją masz tylko 10GB) - szczegóły jak u Ciebie to na BOK - my nie mamy na forum wglądu do Twoich danych.

Jeśli nie korzystałeś z internetu a dostajesz smsy, to musisz upewnić się dwóch rzeczy:
1) sprawdź urządzenie/aparat czy mimo wyłączonego internetu w tle nie korzysta z danych
2) sprawdź pozostałe numery dodatkowe/główne na wspólnym rachunku - może współużytkownik tej oferty sobie "szaleje"
Jeśli to nie jest powód z 1 lub 2, sugerowałbym złożenie reklamacji np. przez mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Smart Plan LTE Wspólny

Stan pakietu możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto na portalu Orange.pl w zakładce Mój Orange -> podsumowanie. Również w zakładce Mój Orange możesz sprawdzić jakie masz włączone dodatkowe pakiety. Podobnie możesz to sprawdzić instalując w telefonie aplikację mobilną Mój Orange. W tym przypadku jeśli połączysz się z internetem mobilnym możesz wybrać logowanie automatyczne do konta i nie będziesz musiała wpisywać ręcznie loginu lub hasła. 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny

Problem polega na tym, że w umowie mam napisane 15GB + nawet 10GB

Czyli 15GB powinienem mieć gwarantowane, prawda? Więc czemu mam wykorzystane 10GB a w rubryczce pozostałe jest 0mb?


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Smart Plan LTE Wspólny

Dziwna sprawa. Faktycznie jeśli masz w umowie wpisane gwarantowane 15 GB miesięcznie to taki pakiet powinieneś otrzymać. Nie znam jednak warunków czy regulaminu promocji, w której podpisałeś umowę. Wszystko zależy co masz w umowie napisane dokładnie. Widzę, że masz ofertę Smart Plan LTE Wspólny, czyli najprawdopodobniej posiadasz kilka numerów, które współdzielą przydzielony pakiet. Może na pozostałych numerach został wykorzystany? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Smart Plan LTE Wspólny

Napisz dokładną nazwę i kwotę abonamentu.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny

Jest to Smart Plan LTE Wspólny w ofercie bez telefonu za 79,99


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny

Dodam, że tylko ja korzystam z tego internetu


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Smart Plan LTE Wspólny

Faktycznie powinieneś mieć 15 GB internetu podstawowego. Jeśli rzeczywiście nie wyświetla Ci się na koncie takiej wielkości pakiet i z niewyjaśnionych powodów otrzymujesz wiadomość, że jest zużyty oraz na Twoim koncie w Mój Orange lub na Orange.pl wyświetla się, że pozostało do wykorzystania 0 GB, sugeruję kontakt z infolinią poprzez Mój Orange. 🙂


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 2
  • 0

Smart Plan LTE Wspólny

Nie rozumiem tego kompletnie. Nie korzystałem z internetu w telefonie a przyszedł mi sms, że wykorzystałem 5gb i kolejne 5 gb zostanie wykupione za 10zł


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 391
  • 1432
  • 16

Smart Plan LTE Wspólny

Mi też kiedyś zdarzało się, że otrzymywałem sms-y o wykorzystaniu pakietu minut, choć go nie wykorzystałem i na moim koncie na orange.pl było dobrze pokazane, że są dostępne minuty, tylko przychodziły błędne sms-y. Nie wiem jak w Twoim przypadku. Niemniej jednak lepiej to wyjaśnić na infolinii, by nie naliczono Ci błędnie dodatkowych kwot do rachunku. 🙂