- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Mam problem dotyczący zawyżonej płatności za sms. A więc szukając sposobu na wyłączenie usługi "Cała Naprzód" natrafiłem na taki regulamin. Jest w nim napisane że opłata za wysłanie sms-a to 25 groszy jednak gdy go wysłałem okazało się że kwota za wysłanie wynosiła 25zł i teraz mam pytanie co mam z tym zrobić bo to raczej nie jest normlane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jasiek323 napisał(-a):I jest jakakolwiek możliwość że zwrócą mi pieniądze? Bo jeśli chodzi o tą usługę to już ją wyłączyłem.
@Jasiek323, jak złożysz merytoryczną reklamację (regulamin świadczenia usług mówi o tym), to masz szansę odzyskać pieniążki, albo na poczet usług na koncie forma wyrównania. Nie wiem, jakie usługi masz na koncie. Dołącz pliki/dowody/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS
@Jasiek323, w pkt.2 masz napisane, że wybór odpowiedniej opcji w ramach Indywidualnego Konta Abonenta, dostępnego (pod nazwą Mój Orange lub inną używaną przez Orange) po zalogowaniu na www.orange.pl. Jeżeli nie będzie przeszkód regulaminowych, to wyłącz i już. Chyba, że korzystasz to jak pisze @Piotrekk85, reklamuj z zakładki Kontakt albo przez aplikację. Jest też (na usługach stacjonarnych) formularz reklamacji. Na nim się wzoruj, chociaż opcje są słabo intuicyjne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS
I jest jakakolwiek możliwość że zwrócą mi pieniądze? Bo jeśli chodzi o tą usługę to już ją wyłączyłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jasiek323 napisał(-a):I jest jakakolwiek możliwość że zwrócą mi pieniądze? Bo jeśli chodzi o tą usługę to już ją wyłączyłem.
@Jasiek323, jak złożysz merytoryczną reklamację (regulamin świadczenia usług mówi o tym), to masz szansę odzyskać pieniążki, albo na poczet usług na koncie forma wyrównania. Nie wiem, jakie usługi masz na koncie. Dołącz pliki/dowody/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS
A może wysłałeś smsa na numer 921XX gdzie XX to jakieś cyfry i za niego płacisz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SMS
@Jasiek323 Czy uważasz którąś z powyższych odpowiedzi za szczególnie pomocną? Jeśli tak oznacz ją proszę jako rozwiązanie, to pomoże inny szybciej ją wyszukać.